نشست صمیمی مدیران بنیاد مسکن استان قم با مدیرکل روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

نشست صمیمی مدیران بنیاد مسکن استان قم با مدیرکل روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی


به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان قم ، نشستی مشترک با حضور آقایان: رهیده مدیرکل روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی , مهندس بلدی مدیرکل بنیاد ، حاج آقا میرعمادی مسئول دفترنماینده ولی فقیه در بنیاد ، پاشایی رئیس گروه ارتباطات و امور رسانه دفتر مرکزی , معاونین پشتیبانی , مسکن شهری ، عمران روستایی، بازسازی و مسکن روستایی , رییس اداره حراست و مسئول روابط عمومی بنیاد درمحل دفتر مدیرکل برگزار گردید.
ابتدا مهندس بلدی مدیرکل بنیاد ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین , روابط عمومی را یکی از ارکان مهم در امر اطلاع رسانی و امید آفرینی دانست و گفت: روابط عمومی نقش ارزنده ای را در سازمانها ایفا می کند، چنانچه روابط عمومی یک دستگاه توانمند باشد؛ می تواند آینه تمام نمای فعالیت های آن سازمان باشد.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه :  با اشاره به اینکه حضور موثر و حمایت مدیران در کنار روابط عمومی ها می تواند کمک های موثری در پیشبرد اهداف سازمانها و دستگاههای اجرایی داشته باشد گفت:  روابط عمومی ها در جهت ایفای رسالت انتشار شفاف و صحیح اطلاعات ، ارتباط بین مردم و مدیران نقش موثری دارند و مسئولان روابط عمومی به‌ عنوان پل ارتباطی مردم و سازمان‌ها از جایگاه بسیار مهمی برخوردارند و بیشترین ارتباط با مردم و سازمان‌ها از این طریق صورت می‌گیرد  که ضرورت دارد برای ارتقاء این جایگاه تلاش کرد.
وی با اشاره به سخن گفتن و ارتباط زبانی از منظر قرآن اشاره کرد و گفت: «قول حسن» یعنی گفتار نیکو , زیبا سخن گفتن و «قول سدید» یعنی محکم سخن گفتن و استدال داشتن , سخنی است که هم راست و صحیح باشد و هم دقیق , لازم است انسان این ویژگی را در خود تقویت کند, سخن گفتن و ارتباط زبانى ، از جمله برترين استعدادها و توانايى‏هاى خدادادى بشر، اصلى ‏ترين وسيله ارتباط بين انسان‏ها و طبيعى‏ ترين راه بيان و انتقال انديشه و مقاصد اوست.
سپس آقای رهیده مدیرکل روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: به طور قطع می توان موفقیت روابط عمومی ها در سازمان را در گرو توجه مدیران دستگاه ها دانست. یقیناً بدون  اهمیت به نقش و رسالت روابط عمومی ها نمی توان تصور کرد سازمانی در عصر حاضر به خوبی بتواند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند، .از این رو از مدیران این توقع وجود دارد که مسئولین روابط عمومی ها را با حمایت های همه جانبه خود پشتیبانی کنند.
وی در ادامه به تبیین سیاست های کلان روابط عمومی ها پرداخت و گفت: در عصر حاضر فعالیت در عرصه  فضای مجازی از اهمیت بسیاری برخوردار است و روابط عمومی ها باید با اتخاذ سیاست های لازم، تقویت فضای مجازی را در دستور کار خود قرار دهند.
لازم به ذکر است این نشست به منظور بررسی عملکرد روابط عمومی وارائه راهکارها و پیشنهادات لازم نسبت به بهبود عملکرد روابط عمومی ها با رویکرد سطح کمی وکیفی و ایجاد بسترها وفضای لازم برای روابط عمومی الکترونیکی برگزار و تصمیمات مناسبی اتخاذ گردید.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات