بررسي امور ايثارگران صنعت آب و برق استان هاي ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت برق منطقه اي آذربايجان، در اين جلسه ، هر كدام از مديران عامل و مسئولين امور ايثارگران شركت ها گزارشي در خصوص اقدامات انجام شده پيرامون امور ايثارگران در يك سال گذشته ارائه كردند.
سپس مشاور وزير نيرو در امور ايثارگران با اشاره به نقش ويژه شهدا و ايثارگران، بر نهادينه سازي فرهنگ ايثارگري در ادارات و استان ها تاكيد كرد.
سيد يعقوب مرادي با اشاره به نقش ويژه شهدا و ايثارگران در حفظ و پايداري اصول انقلاب، گفت: قطعاً رسيدگي به خانواده شهدا و ايثارگران كه به دليل كرامت انساني از بيان مشكلات خودداري مي كنند، يكي از وظايف اصلي مديران است.
وي افزود: شهدا هميشه بر گردن ما حق دارند و بايد با انجام خدمت شبانه روزي و رسيدگي به خانواده اين عزيزان، حق آنها را ادا كنيم.
مشاور وزير نيرو در امور ايثارگران، خاطرنشان كرد: شهدا با نثار جان به بهترين شكل به وظيفه خود عمل كردند و مسئوليت را براي ما دشوار كردند.
وي در ادامه جلسه با اشاره به لزوم بهره مندي از فرهنگ ايثارگري، بر نهادينه سازي هر چه بهتر اين فرهنگ در استان تاكيد كرد و گراميداشت مقام خانواده هاي شهدا و جانبازان را مسئوليتي مهم دانست.
در پايان اين نشست سه ساعته، از خانواده هاي شهداي صنعت برق استان تجليل به عمل آمد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات