تکرار گودبرداری غیراصولی

تکرار گودبرداری غیراصولی

www.BanaNews.irبی‌توجهی به اصول صحیح گودبرداری ساختمان مسکونی را که در مجاورت زمین گودبرداری شده قرار داشت دچار آوار کرد اما با حضور به موقع آتش نشانان از بروز خسارت جانی جلوگیری شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) بر اثر گودبرداری غیراصولی در خیابان دماوند تهران ساختمان سه طبقه فروریخت. پس از این اتفاق ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران زنگ ایستگاه ۳۱ را به صدا درآورد و آتش نشانان بلافاصله بسوی آدرس اعلام شده در حرکت کردند.

امیر مهدیانی مدیر منطقه ۳ عملیات درباره این حادثه گفت: در محل حادثه زمینی به مساحت تقریبی ۳۰۰ مترمربع برای احداث ساختمان جدید گود برداری شده بود که در اثر این خاکبرداری ساختمان سه طبقه مجاور دچار ترک شده و ساکنین آن را به نگرانی انداخته بود.

وی در ادامه افزود: کارشناسان سازمان آتش نشانی از ایستگاه ۳۱ به این محل اعزام شده و از ساختمان بازدید کرده و با دیدن ترک و نحوه شمع بندی هشدار تخلیه ساختمان را به ساکنین دادند. در زمانی که آتش نشانان در محل حضور داشتند و مشغول نظارت ساختمان بودند ناگهان سمت مشرف به زمین ساختمان فروریخت که خوشبختانه با اقدام و هشدار به موقع آتش نشانان به کسی آسیب جانی وارد نشد.

 

 

    نظرات