به گزارش شهریار ، محمد عزتی با اعلام این خبر گفت: به دنبال بهینه سازی خدمات و ارائه خدمات در بستر الکترونیکی شهرسازی که از چندین سال قبل در این معاونت آغاز شده است، هم اکنون تعداد پروندههای آرشیو الکترونیکی شهرسازی تبریز به حدود ۴۰۰ هزار فقره و بیش از ۱۹ میلیون برگ رسیده است.
وی افزود: الکترونیکی کردن پروندههای شهرسازی موجب صرفه جویی در زمان، جلوگیری از مفقودگی پروندهها، امکان دسترسی تحت وب برای افراد ذیصلاح در هر زمان و مکان، تسریع در بررسی پروندهها و مقابله سیستماتیک با فساد شده و به تبع آن، افزایش رضایتمندی ارباب رجوع را به همراه دارد.
معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز در ادامه گفت: در معاونت شهرسازی و معماری مناطق، بالغ بر ۲۰ نوع مجوز در قالب ۳۳ چرخه الکترونیکی و گروههای چهارگانه پروانه، پایانکار، عدم خلاف و پاسخ استعلامها از جمله پروانههای احداث، اصلاحیه، تجدید بنا، گواهیهای عدم خلاف، پایانکار، مجوزهای حفاری، مفاصا حساب، تفکیک، پاسخ استعلام ادارات، ثبت و دفترخانه و ... صادر می شود.
نظرات