به گزارش شهریار ، جواد صدیقی در دومین نشست از سلسله نشستهای خبری مدیران شهرداری تبریز اظهار کرد: سیاست شهردار تبریز در سال ۱۴۰۲ احداث ۱۰ بازارچه میوه و تره بار در سطح مناطق دهگانه شهرداری تبریز است و دستور آن به شهرداران مناطق ابلاغ شده است.
وی افزود: کاهش سفرهای درونشهری، دسترسی آسان و ارزان به میوه و ترهبار و محصولات کشاورزی عمده هدف ایجاد بازارچههای میوه و تره بار است.
صدیقی با اشاره به گرانفروشی در برخی از بازارچههای میوه و ترهبار شهر، گفت: تنظیم بازار دست شهرداری تبریز نیست ولی تلاش داریم افزایش بازارچههای میوه و ترهبار کاهش قیمتها را سبب شود.
وی درباره تصور شهروندان از ارزانفروشی وانتبارها اعلام کرد: تصور شهروندان ارزانفروشی نیسانها و وانتهای میوه است در حالی که کیفیت میوه و ترهبار ارائه شده در این خودروها با میادین و بازارچه میوه و ترهبار یکی نیست.
نظرات