ارائه مدرک بین‌المللی استاندارد به مهارت آموزان حاضر در دوره‌های فرهنگسرای الغدیر

ارائه مدرک بین‌المللی استاندارد به مهارت آموزان حاضر در دوره‌های فرهنگسرای الغدیر

به گزارش شهریار ، با توجه به عزم جدی فرهنگسرای الغدیر مبنی بر ساماندهی و استانداردسازی دوره‌های آموزشی در حال برگزاری در این مجموعه، جلسه‌ای با حضور رامین سلطانی سرپرست فرهنگسرای الغدیر و علی مشایخی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی برگزار شد.

در همین راستا، پس از رایزنی های انجام گرفته در جلسات مشترک دو مجموعه و بازدید مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی و رییس و مسئول آموزش مرکز فنی و حرفه ای(شماره یک) از امکانات و دوره های آموزشی در حال برگزاری در فرهنگسرای الغدیر، مقرر شد تا به مهارت آموزان حاضر در دوره های آموزشی فرهنگسرای الغدیر پس از اتمام دوره ها مدرک بین المللی استاندارد توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای استان ارائه شود.

همچنین به منظور ارتقا شان و منزلت حرفه‌ای، هویت بخشی و افزایش سطح توانمندی مربیان شاغل در فرهنگسرای الغدیر نیز هماهنگی های لازم به عمل آمد.

بیش از این نیز سرپرست فرهنگسرای الغدیر از آمادگی کامل این مجموعه برای تعامل و همکاری های مشترک با مرکز آموزش فنی و حرفه ای استان به منظور توسعه فرهنگ مهارت آموزی برای شهروندان و توانمندسازی آنان در جهت گسترش دوره های آموزشی با رویکرد اشتغال آفرینی خبر داده بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات