سوگواره فرهنگی هنری فاطمی تلاش برای زنده نگه داشتن ارزش‌های اهل‌بیت(ع) است

سوگواره فرهنگی هنری فاطمی تلاش برای زنده نگه داشتن ارزش‌های اهل‌بیت(ع) است

به گزارش شهریار ، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدتقی آل هاشم در بازدید از همایش کتابت نور فاطمی و نمایشگاه و کارگاه نقش مانا اظهار کرد: این دو حرکت که به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز و مشارکت سایر نهادهای فرهنگی تبریز شکل گرفت، تلاش متعهدانه هنرمندان را در به تصویر کشیدن ویژگی‌های جامع‌الاطراف اهل‌بیت‌(ع) و عرض ارادت به این آستان مقدس را به نمایش گذاشت.

وی افزود: بی تردید اثر هنری، ارزشی بسیار ماندگارتر از هر کلام و سخنی دارد و مایه افتخار است که این تعداد از هنرمندان با رویکرد توجه به حیات طیبه حضرت فاطمه زهرا (س) می توانند در آفرینش آثار ماندگار تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ادامه داد: زبان هنر، زبانی ماندگار است و می تواند والاترین و بزرگترین معانی را انتقال دهد و در پهنه تاریخ و حافظه همه مردم به یادگار بماند و سینه به سینه نقل شود.

امام جمعه تبریز که همزمان با دومین روز از این دو رخداد هنری، با حضور شماری قابل توجه از هنرمندان در سه رشته گرافیک، نقاشی و خوشنویسی حضور پیدا کرده بود در فضایی دوستانه و صمیمانه با تک تک هنرمندان گفتگو کرد.

همایش خوشنویسی نور فاطمی و کارگاه نقاشی و گرافیک نقش مانا با حضور ۱۵۰ هنرمند برجسته خوشنویس، نقاش، طراح و گرافیست به مدت دو روز در خانه هنر تبریز به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز و همراهی نهادهای فرهنگی شهر برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات