تشکیل دبیرخانه آموزش‌های شهروندی

تشکیل دبیرخانه آموزش‌های شهروندی

به گزارش شهریار ، امیر نصیربیگی پیش از ظهر امروز در سومین نشست از سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز اظهار کرد: دبیرخانه آموزش‌های شهروندی به منظور تدوین محتوای آموزش عمومی و اختصاصی مسائل شهری در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز تشکیل شده است.

وی افزود: نمایندگان سازمان‌های مختلف همچون ترافیک، آتش‌نشانی و دیگر سازمان‌ها برای ارائه نظرات تخصصی در حوزه آموزش شهروندی در این دبیرخانه حضور یافته و نظرات تخصصی آنها برای تولید محتوای آموزشی به کار گرفته خواهد شد.

نصیربیگی با اشاره به ظرفیت هنر نمایشی برای آموزش شهروندی خاطرنشان کرد: هنر ابزار مناسبی برای آموزش شهروندی است و در این راستا می‌توانیم از زبان هنر نیز بهره‌مند شویم.

وی اضافه کرد: مسائل مهم شهری می‌تواند از طریق انیمیشن و کاراکترهای شخصیتی خاص مورد پذیرش و اقبال جامعه بیان شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز تاکید کرد: تا یک ماه آینده تلاش داریم به یک جمع‌بندی در حوزه آموزش‌های شهروندی برسیم.

سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز به همت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز و با هدف تبیین عملکرد مناطق و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز و با حضور اصحاب رسانه به عنوان نمایندگان افکار عمومی روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته برگزار می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات