اراده‌ای برای حل مشکل آب اصفهان در سطح وزارت نیرو وجود ندارد

اراده‌ای برای حل مشکل آب اصفهان در سطح وزارت نیرو وجود ندارد

    اراده‌ای برای حل مشکل آب اصفهان در سطح وزارت نیرو وجود ندارد

    رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به رغم آنچه بازتاب داده می‌شد، در سطح وزارت نیرو اراده‌ای برای حل مشکل آب وجود ندارد و قرار نیست زاینده رود زنده رود بماند.

    به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، مجید نادرالاصلی در نطق میان دستور شصت و هشتمین جلسه علنی شورا، پس از گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهید تندگویان، با تبریک روز حمل و نقل و رانندگان اظهار کرد: سازمان پایانه‌های شهرداری در این ایام از خانواده شهدای ناوگان اتوبوس تجلیل کرده و مکان‌هایی را به نام این شهدا نام گذاشتند که جای تشکر دارد.

    وی با گرامیداشت یاد شهید مفتح گفت: این شهید بزرگوار در دو عرصه حوزه و دانشگاه فعالیت داشت و امام بزرگوار روز شهادت ایشان را به عنوان روز وحدت حوزه و دانشگاه نام نهادند. با توجه به شرایط امروز جامعه و هجمه دشمن لازم است نسبت به رسالت و تاثیرگذاری حوزه و دانشگاه‌ها واقف باشیم زیرا دشمن خط مقدم را برای تخدیر افکار جوانان در نظر گرفته است.

    رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به موضوع آب و حقوق اصفهان گفت: به رغم آنچه بازتاب داده می‌شد، در سطح وزارت نیرو اراده‌ای برای حل مشکل آب وجود ندارد و قرار نیست زاینده رود زنده رود بماند. مشکلات حوزه محیط زیست، بهداشت و روان و اشتغال مردم ناشی از مسئله آب است که اتفاقی برای حل آن نیفتاده است.

    وی با بیان چند تذکر گفت: هفته گذشته چند نکته را به معاون مالی اداری شهرداری تذکر دادیم که نتیجه نداشت. یکی از این تذکرها نسبت به انجام نهضت خانه سازی برای عموم مردم است. این موضوع در شعار بیان می‌شود اما برای کارکنان شهرداری در این خصوص باید اقدام کنیم.

    رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: کارکنان شهرداری از مستاجر بودن دل‌نگران هستند. می‌شنویم افرادی که سوابق خدمتی زیادی دارند اما هنوز خانه دار نشده‌اند. به عنوان وظیفه‌ای جدی باید در همه سطوح، برای حل مشکل خانه دار کردن آحاد نیروهای شهرداری اقدام کنیم. باید گزارشی از نیروهای شهرداری، کارگر و کارمند، رسمی و غیررسمی ارائه شود تا برای حل مشکل آن‌ها اقدام گردد.

    وی در خصوص جایگاه کارکنان شهرداری و ساختار سازمانی شهرداری تصریح کرد: گاهی کارکنان هیچ گونه احساس تعلقی به سیستم ندارند و این شایسته شهرداری نیست. امیدواریم در این زمینه توجهی جدی شود.

    نادرالاصلی گفت: به رغم تشکر از همه ارکان مدیریتی در شهرداری اما باید گفت ما قرارهایی را با مردم و کارکنان می‌گذاریم، قول‌هایی می‌دهیم اما متاسفانه فقط در حد حرف است. می‌گوییم مشکل کسی را می‌خواهیم حل کنیم اما بعد می‌بینیم اقدامی در این خصوص انجام نشده است. وظیفه ما این است که نسبت به ادای عهد پایبند باشیم و اگر چنین نکنیم بین آحاد همکاران و مردم، شرایط بی اعتمادی را فراهم می‌کنیم.

    انتهای پیام/

    لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

    منبع خبر

    شورای شهر اصفهان

    شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

      نظرات