تعامل بین شهرهای شمالغرب کشور در تدوین برنامه هفتم توسعه موثر است

تعامل بین شهرهای شمالغرب کشور در تدوین برنامه هفتم توسعه موثر است

به گزارش شهریار ، یعقوب هوشیار در اولین جلسه مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی شهرها و شهرداران مراکز استان‌های شمالغرب کشور اظهار کرد: این جلسات در راستای تعاملات بین شهری و انتقال تجربیات مناطق شمالغرب با پیشنهاد شهرداری تبریز شروع بکار کرده است.

وی با اشاره به اینکه مشکلات شهرهای کشور در بیشتر موارد مشترک است، افزود: اکثر معضلات شهری اشتراکات زیادی با هم دارند و شهرهای کوچک نیز می‌توانند از تجربیات کلان‌شهرها بهره‌مند شوند و هدف اصلی این نشست نیز همفکری و هم‌افزایی در موضوعات متنوع شهری است.

هوشیار با بیان اینکه یکی از اهداف این نشست‌ احصای مشکلات شهری برای ایفای نقش در تدوین برنامه هفتم توسعه کشور است، اذعان کرد: باید از تمام ظرفیت‌های بالقوه موجود در شهرهای شمالغرب کشور برای رشد و توسعه منطقه ای و انتقال تجارب بین شهرها استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: این جلسات مشورتی تدوام می‌یابد و در نشست بعدی از اعضای مجمع نمایندگان شمالغرب در مجلس شورای اسلامی نیز دعوت می‌کنیم تا مسائل مطرح شده در برنامه هفتم توسعه و بودجه سال آینده دولت اعمال شود.

شهردار تبریز در پایان عنوان کرد: امیدواریم با هماهنگی و همدلی بین مدیریت شهری در شمالغرب کشور شاهد حل معضلات شهری و رشد همه‌جانبه در تمامی حوزه ها باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات