عدم رسوخ تکنولوژی، یکی از مشکلات راهآهن است
عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران یادگیری از تجربیات گذشته و انطباق با محیط، تصمیمگیری در شرایطی که ابهام وجود دارد، حل سناریوهایی که قابل پیشبینی نیستند و استفاده از نرمافزار و سختافزار در فضای ابری را از مولفههای مهم در کاربرد هوش مصنوعی در حملونقل ریلی برشمرد. محسن صادقی، مدیرکل دفتر ارزیابیهای اقتصادی و مدیریت بهرهوری وزارت راه و شهرسازی نیز با بیان اینکه حوزه حملونقل از دو بخش خدمات و ساخت تشکیل شده است، بیان کرد: متاسفانه بهرهوری در بخش ساخت پایین است. صادقی یکی از عوامل نابهرهوری حوزه حملونقل را گسستگی سازمانهای زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد و گفت: شرکت و سازمانهای زیرمجموعه این وزارتخانه بهصورت بنگاهی فعالیت میکنند. وی با بیان اینکه شرکت راهآهن جمهوری اسلامی ایران به وظایفی که تکلیف شده است بهخوبی عمل نکرده است، افزود: بین بخش ریلی و جادهای در کشور رقابت غیرمعقول وجود دارد، در حالی که ...
متن کامل خبر در سایت خبرگزاری کار ایران (ایلنا)
نظرات