اپلیکیشن "چشم شهروند تبریز"؛ پل ارتباطی شهرداری و شهروندان/ببینید و گزارش کنید

اپلیکیشن "چشم شهروند تبریز"؛ پل ارتباطی شهرداری و شهروندان/ببینید و گزارش کنید

به گزارش شهریار ، اینجا اپلیکیشن چشم شهروند تبریز متعلق به سامانه ۱۳۷ شهرداری تبریز است؛ یک پل ارتباطی میان شهروندان تبریزی و شهرداری است.

اپلیکیشن چشم شهروند تبریز متعلق به سامانه ۱۳۷ شهرداری تبریز، با هدف شناسایی و گزارش دهی مشکلات شهری در مناطق مختلف شهر تبریز، با زیرشاخه های متعدد و متنوعی از خدمات مورد نیاز، این امکان را برای شهروندان فقط اهم کرده است تا ضمن دسترسی به این سامانه، گزارش ها و درخواست های خدماتی خود را از طریق این اپلیکیشن ثبت و به منطقه مربوطه گزارش دهند تا نسبت به پی گیری و اقدام عملی در راستای حل مشکلات مورد تقاضا، صورت گیرد.

اپلیکیشن چشم شهروند تبریز با دارا بودن سرفصل های ورودی و ثبت درخواست در حوزه های مختلفی نظیر، جمع آوری پسماندها شهری، مشکلات آسفالت معابر و محلاب، آب گرفتگی ها، نخاله های ساختمانی، جمع آوری حیوانات شهری، سرویس های بهداشتی، فصای سبز شهری، بوشتان های شهری، حصارکشی، سد معبر، و ده ها خدمت دیگر، این بستر را برای شهروندان تبریزی فراهم کرده است تا با ارسال عکس و فیلم از مشکلات محل سکونت خود یا مناطق شهری تبریز، نسبت به ثبت درخواست و می گیری های بعدی دریافت خدمات مورد نیاز اقدام کنند.

این سامانه، پاسخگوی همیشه بیدار شهری، به صورت آنلاین و شبانه روزی، آماده دریافت گزارش و رسیدگی به درخواست های شهروندان است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات