بهسازي و تعويض 6 هزار و 783 چراغ به LED در استان خراسان ...

به گزارش پايگاه خبري توانير ، مهدي دادگر با اشاره به برنامه توانير توانير مبني برابلاغ  اعتبارات به استانها متناسب با وصول مطالبات، افزود: بر اساس ابلاغيه يادشده، شركت هاي توزيع برق موظف به تخصيص بودجه به شهرستان ها به تناسب همراهي مشتركين در پرداخت بهاي برق مصرفي خود شده اند كه در اين راستا شهرستان هايي كه مشتركين خانگي، تجاري، كشاورزي ، اداري، شهرداري ها، و .... اهتمام بيشتري در پرداخت قبوض برق مصرفي خود داشته باشند از طريق نوسازي و بهسازي روشنايي معابر به LED از آنها تقدير خواهد شد.
مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان خراسان جنوبي با بيان اينكه اعتبارات لازم براي توسعه شبكه هاي شهري و روستايي، رفع افت ولتاژ و روشنايي معابر در شهرها و روستاها متناسب با درصد پرداخت قبوض در هر شهر و استان اختصاص مي يابد، تاكيد كرد: شاخص وصول مطالبات از تاثيرگذارترين مولفه ها در بحث تخصيص اعتبار بين شهرستانها است.

دادگر در ادامه با اشاره به اقدامات زير بنايي صورت گرفته در صنعت برق استان براي توسعه زير ساخت هاي شهري، روشنايي معابر را يكي از مولفه هاي زيبايي و مبلمان شهري بر شمرد و گفت: شهرداري ها و دهياري هاي سطح استان نيز با پرداخت به موقع برق مصرفي خود مي توانند مستقيماً به افزايش سهم اعتبارات كمك كرده و از اين جهت اثر چشمگيري در زيبايي معابر شهري و روستايي داشته باشند.

وي بابيان اينكه وضعيت پرداخت قبوض مشتركان همه روزه از طريق سامانه هاي مرتبط توسط شركت توانير رصد مي شود و اعتبارات بر اساس آن برنامه ريزي و تخصيص مي يابد، تصريح كرد: شهرستانهاي درميان، زيركوه و سربيشه در استان داراي بالاترين درصد وصول و شهرستان هاي طبس،خوسف و قاين كمترين درصد وصول را به خود اختصاص داده اند.

مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان خراسان جنوبي بيان كرد: در حوزه وصول مطالبات ادارات استان نيز شهرستانهاي درميان، قاين و بيرجند بالاترين و شهرستانهاي طبس، بشرويه و فردوس پايين ترين درصد وصول را دارند.
دادگر افزود: در راستاي تشويق شهرستانها با بيشترين درصد وصول مطالبات تاكنون تعداد 6 هزار و783 دستگاه چراغ LED در سطح معابر به تناسب بين شهرستانها توزيع و نصب شده است كه اين امر علاوه بر ارتقاء بازده و كيفيت نور معابر، زيبايي و جلوه مناسبي از معابر در شب ايجاد نموده است و در ادامه نيز ان شا الله با تخصيص اعتبار از همراهي مشتركين شهرستان هاي درميان، زيركوه و سربيشه تقدير خواهد شد.

وي در پايان با قدرداني از مشتركان حوزه خانگي، اداري، صنعتي و كشاورزي كه داراي بيشترين پرداختي و در نتيجه وصول بالايي بوده اند، بيان كرد: از مشتركين ساير شهرستان ها نيز انتظار ميرود با پرداخت به موقع قبوض برق مصرفي، در تامين زيرساخت هاي شهر و روستاي خود و گسترش خدمات زيربنايي صنعت برق و همچنين تامين برق مستمر نقش موثري داشته باشند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات