ارسال لایحه اصلاحیه ماده ۱۰۱ توسط شهرداری اهواز به شورای اسلامی شهر

ارسال لایحه اصلاحیه ماده ۱۰۱ توسط شهرداری اهواز به شورای اسلامی شهر



به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی کلانشهر اهواز امروز یکشنبه چهارم دیماه چهل و هشتمین جلسه کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای اسلامی کلانشهر اهواز به ریاست حمید دغاغله با دستورکار بررسی کمیسیون ماده ۱۰۱ برگزار شد.

دغاغله در این جلسه اظهار کرد: برخی از شهروندان اهواز برای تفکیک املاک خود با توجه به قوانینی که وجود دارد دچار مشکل شده‌اند و راه حل قانونی نیز برای رفع این مشکلات وجود ندارد.

وی افزود: در کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری مشکلاتی که شهروندان در این خصوص داشته اند را شناسایی و بررسی شد، این بررسی ها به نتایج خوبی نیز رسیده است که در هفته های آینده طی یک لایحه به شورای شهر اعلام خواهد شد.

عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز ادامه داد: با توجه به بررسی‌هایی که انجام شد با تصویب لایحه اصلاحیه ماده ۱۰۱ بسیاری از مشکلات شهروندان در زمینه تفکیک املاک به نفع مردم و به بهترین شکل ممکن مرتفع خواهد شد.

رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر اهواز تاکید کرد: این کمیسیون نظرات خود را به کارشناسان شهرداری اعلام کرده است و ارسال لایحه اصلاحیه ماده ۱۰۱ توسط شهرداری به شورای اسلامی شهر علاوه بر تسهیل در فرآیند تفکیک و تقسیم بندی املاک به بازافرینی بافت های فرسوده نیز کمک می شود. لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اهواز

    منبع خبر

    شورای شهر اهواز

    شورای شهر اهواز یک شورای شهر در شهر اهواز می باشد

      نظرات