نوارهای حفاری آبفا مشکلات مردم را در بارندگی تشدید کرد

نوارهای حفاری آبفا مشکلات مردم را در بارندگی تشدید کرد


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اهواز سید محمد علی پورموسوی در نطق پیش از دستور نودمین جلسه شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به بارندگی های اخیر و ایجاد مشکل برای برخی از مردم اهواز ادامه داد: سال گذشته اقدام های گسترده ای برای بازگشایی مجاری فاضلاب انجام شد که متاسفانه امسال این موضوع خیلی ضعیف دنبال شد.

سیدمحمدعلی پورموسوی ضمن تشکر از اقدام شهرداری و شرکت آب و فاضلاب برای اصلاح شبکه فاضلاب گفت: از شهرداری و آبفا به دلیل اقدام هایی که انجام شده است تشکر می کنیم ولی برای کارهایی که نکرده اند نیز باید به آنها تذکر داد.

وی با طرح این سوال که چرا با وجود همه پیش بینی ها و هشدار ها همچنان غافلگیری دستگاه ها در بارندگی های اخیر ادامه داشت افزود: برخی مناطق اهواز که در ماه های اخیر اقدامات اصلاحی برای شبکه فاضلاب آنها انجام شده مانند خیابان شیخ بهایی ولی در بارندگی های اخیر دوباره با آب گرفتگی مواجه شدند که باید کم کاری ها در این زمینه به طور جدی پیگیری شود.

رئیس کمیسیون توسعه شهری شورای اسلامی کلانشهر اهواز گفت: مشکل ترمیم نوارهای حفاری به صورت جدی تذکر داده شده بود ولی به این تذکر توجه نشد و شاهد بودیم که در این بارندگی و ایجاد فروچاله در این نوارهای حفاری مشکل مردم تشدید شد.

وی با اشاره به ضرورت آسفالت و اصلاح معابر اهواز گفت: برخلاف سال های گذشته که بودجه و قیر برای آسفالت وجود نداشت، بودجه و قیر فراوانی برای آسفالت معابر و اصلاح نوارهای حفاری تخصیص و ذخیره شده است که با وجود این تاخیر در ترمیم این نوارهای حفاری پذیرفتنی نیست.

«فضای مجازی دجال آخرالزمان»

پورموسوی در ادامه با بیان اینکه به اعتقاد من فضای مجازی همان موجود یک چشم آخرالزمان و دجالی است که خیلی از آن آسیب دیده ایم گفت: اگر چه توجه زیاد به مطالب فضای مجازی موجب غفلت از کارهای اساسی می شود ولی پاسخگویی به برخی از این مطالب و شفاف سازی در این زمینه ضروری است که باید مدیریت شهری با مشورت از متخصصان رسانه ای دنبال کند. لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اهواز

    منبع خبر

    شورای شهر اهواز

    شورای شهر اهواز یک شورای شهر در شهر اهواز می باشد

      نظرات