تحقق بودجه ۱۱۵ درصدی سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز

تحقق بودجه ۱۱۵ درصدی سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز

به گزارش شهریار ، اسماعیل شاهی ضمن اعلام خبر فوق افزود: مطابق آمار درآمدی سازمان، در۲۷۶ روز ابتدایی سال و تا ۳۰ آذر۱۴۰۱، با تحقق درآمدی معادل ۲۳۵ میلیارد ریالی، توانستیم ۱۱۵ درصد تحقق بودجه را در ۹ ماهه سال جاری را کسب کنیم.

معاون اداری و مالی سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز در ادامه گفت: این معاونت همه روزه با جدّیت تمام نسبت به پیگیری روزانه وضعیت درآمد و تحقق بودجه در تمامی واحدها و مدیریت های زیرمجموعه اهتمام ورزیده و در این خصوص جلسات مستمر روزانه ای تشکیل و پیگیری می شود.

شاهی در ادامه کاهش هزینه های جاری را از اولویت های این سازمان دانست و گفت: تمامی معاونت ها و واحدهای اداری باید کاهش هزینه های جاری را جزو برنامه های اصلی خود قرار دهند.

وی همچنین به اهمیت کار گروهی برای تحقق برنامه های پیش بینی شده اشاره کرد و در این رابطه اظهار کرد: تحقق برنامه های مصوب در سایه همدلی و انجام کار گروهی صورت گرفته است.

شاهی در پایان به اتخاذ سیاست‌های مالی جدید سازمان اشاره کرد و گفت: در بودجه سال آینده تمرکز بر منابع درآمدی پایدار و کاهش هزینه های مرتبط در دستور کار قرار گرفته و بودجه سازمان در سال آینده رشد چشمگیری خواهد داشت .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات