تمام مشکلات کشور فصل الخطاب ندانستن امام جامعه است/ قاسم سلیمانی امام جامعه را حکیم می دانست

تمام مشکلات کشور فصل الخطاب ندانستن امام جامعه است/ قاسم سلیمانی امام جامعه را حکیم می دانست

تمام مشکلات کشور فصل الخطاب ندانستن امام جامعه است/ قاسم سلیمانی امام جامعه را حکیم می دانست

یکی از فرماندهان جبهه مقاومت، تمام مشکلات جامعه را از گذشته تا به حال به دلیل فصل الخطاب ندانستن امام جامعه دانست و گفت: شهید سلیمانی امام جامعه خود را در همه حال حکیم می دانست و روی حرف حکیم حرف نمی زد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری شاهرود، اسماعیل قاسم پور شب گذشته در مراسم 9 دی ماه که در حسینیه اعظم مدرسه قلعه که با حضور مردم و مسوولان برگزار شد، با بیان اینکه حق ایران ما اجرای این نوع از مسوولیت ها نبوده است، افزود: مسولان باید شهید سلیمانی را در گفتار و عمل الگوی خود قرار داده چرا که برجسته ترین ویژگی شهید سلیمانی سرباز ولی بودنش بود و با اینکه بالاترین درجه این نظام را که مدال ذوالفقار بود بر شانه داشت اما روی شانه هایش فقط و فقط مسئولیت را احساس می کرد.

وی مالک اشتر، عباس بن علی و قاسم سلیمانی را شاخص های ولایت مداری دانست و ابراز داشت: چشم این افراد در زمان حیاتشان به انگشت امام جامع خود بود.

سردار جبهه مقاومت با اشاره به صحبت های اردشیر زاهدی در رابطه با شهید سلیمانی اظهار داشت، اردشیر زاهدی به عنوان وزیر سابق شاه و سفیر ایران در آمریکا گفته است برای شهید سلیمانی سر تعظیم فرود می آورم چرا که ذلت، تحقیر و حقارت را در بالاترین سطح حس کردم و به همه جوانان ایران توصیه می کنم که تاریخ دویست ساله کشورشان را بخوانند.

اسماعیل قاسم پور با بیان اینکه کردستان به واسطه خون های پاکی که ریخته شد به امنیت رسید، اعلام داشت: کومله و دموکرات اینک مدافع زن و آزادی هستند اما سال 1359 از سه راهی بیجار به سمت سنندج و کرمانشاه تا کردستان به دلیل عدم امنیت کسی توان عبور را نداشت.

وی در ادامه عنوان داشت: ملتی که گذشته خود را نداند محکوم به تکرار است چرا که بصیرت لازمه وجودی یک جامعه است و وقتی بی بصرت ها در جامعه قرار بگیرند نشان از ندانستن تاریخ دارد اما حماسه 9 دی زمانی اتفاق افتاد که ملت ایران گذشته را نگاه کرد تا محکوم به تکرار نباشد.

این فرمانده جبهه مقاومت تبدیل فتنه 1401 به فرصت را کار ملت ایران دانست و گفت: کژ فهمانی در نظام اسلامی برای ماجرایی که قابل شفاف سازی و بررسی بود به نیروی انتظامی کشور آسیب زدند و در نهایت این ملت ایران بود که همچون گذشته که فتنهای 78، 88 و 98 را با بصیرت تبدیل به آرامش کرد در سال جاری هم این اقدام آگاهانه و مقتدرانه دوباره تکرار کرد.

قاسم پور با اشاره به اینکه عزت امروز کشور را مدیون خون پاک شهیدانی هستیم که حاضر شدند جان خود را تقدیم انقلاب کنند، بیان داشت، امروز کسانی در استان های کشور حرف دفاع از حقوق زن می زنند که اعتقادی به حضور زن در مجالس عمومی نداشته و آنها را در اجتماع های خود راه نمی دادند، اینها امروز شده اند دایه عزیز تر از مادر و ناشکرانه حرف هایی می زنند که قابل فهم نیست.

وی در پایان با بیان اینکه 17 هزار انسان بی گناه به جرم دلدادگی به نظام اسلامی تا به امروز شهید شدند، ابرازداشت: امروز کسانی که در سال 1357 هزاران میلیارد پول و طلای این کشور را بردند و غارت کردند مدعی کشور داری شدند اما بدانند که این خیمه تا عمودش برپا است سرپا خواهد ماند و ملت ایران با بصیرت خود طومار فتنه های شما را در هم خواهد پیچید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهرود

    منبع خبر

    شهرداری شاهرود

    شهرداری شاهرود یک شهرداری در شهر شاهرود می باشد

      نظرات