اجرای بیش از ۹۰ درصد اقدامات مربوط به مراسم سالگرد شهادت سردار دل‌ها توسط شهرداری کرمان

اجرای بیش از ۹۰ درصد اقدامات مربوط به مراسم سالگرد شهادت سردار دل‌ها توسط شهرداری کرمان
شهردار کرمان بر تکمیل هرچه سریع‌تر و بهتر امور محوله به شهرداری برای برگزاری مطلوب مراسم سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی تاکید کرد.

به گزارش کِرنا، سعید شعرباف، در نشست کارگروه برگزاری مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی شهرداری کرمان که با حضور مدیران شهری برگزار شد، امور محوله به شهرداری و‌ میزان پیشرفت آن‌ها را بررسی کرد.

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان نیز در این نشست با ارایه توضیحاتی در مورد میزان و نحوه پیشرفت امور محوله گفت: بیش از ۹۰ درصد کارهای اجرایی مراسم سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی با شهرداری کرمان است که خوشبختانه تاکنون بیشتر آن‌ها انجام شده است.

محمود ایرانمنش، با بیان اینکه تنها بخشی از اقدامات، باقی مانده که در حال انجام است، گفت: از جمله فنس‌کشی دور گلزار شهداست که باید زودتر انجام شود.

وی افزود: تاکنون، توسط واحد خدمات و تاسیسات شهرداری، ۹۰۰ پایه ساخته شده و چاله‌هایی که این پایه‌ها باید در آن‌ها جای‌گذاری شود، حفر شده، اما باید بتن‌ریزی و فنس‌کشی شود که امیدواریم تا پنج‌شنبه هفته جاری، این کار انجام شود.

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان، از استقرار ۵۰ موکب تاکنون در محدوده گلزار شهدا خبر داد و گفت: ساخت سرویس های بهداشتی و حمام‌ها نیز مراحل پایانی کار خود را طی می‌کند.

ایرانمنش ادامه داد: شهرداری‌های مناطق باید ۱۰۰ نیوجرسی برای این ایام آماده داشته باشند.

ایرانمنش، با بیان اینکه پارکینگ هم به متراژ ۲۵ هزار مترمربع آسفالت شده است، گفت: یک پارکینگ نیز زیرسازی شده تا در صورت نیاز، مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: همچنین جهت تامین امنیت پارکینگ‌ها مقرر شد یک خودروی راهنمایی و رانندگی به‌طور ثابت در محل مستقر شود و‌ روشنایی پارکینگ نیز به‌صورت ۱۰۰ درصد تامین شود.

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان، از اجرای مانور آتش‌نشانی در محدوده گلزار شهدا خبر داد و گفت: همچنین از آنجاکه پیش‌بینی می‌شود تعداد زیادی مسافر از پایانه، فرودگاه و راه‌آهن برای حضور در مراسم سالگرد شهادت سردار دل‌ها وارد کرمان شوند، باید برای راحتی زائران، سرویس‌دهی خوبی انجام شود.

ایرانمنش افزود: همچنین باید تدبیری اندیشیده شود تا در روز ۱۳ دی‌ماه که شهر کرمان تعطیل است، همه اتوبوس‌ها به سمت میدان «شهدا» سرویس‌دهی داشته باشند.

وی ادامه داد: مناطق پنج‌گانه و سازمان‌های شهرداری به‌خوبی کارهای محوله را انجام داده‌اند و حتی بیش از آنچه برعهده شهرداری گذاشته شده، کار انجام شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات