ضرورت هم‌افزایی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سالگرد شهادت سردار دل‌ها

معاون شهردار در معارفه جانشین معاونت خدمات‌شهری تاکید کرد: ضرورت هم‌افزایی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سالگرد شهادت سردار دل‌ها
معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان، بر ضرورت هم‌افزایی و هم‎فکری برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سالگرد شهادت سردار دل‌ها تاکید کرد.

به گزارش کِرنا، محمود ایرانمنش، در جلسه معارفه جانشین معاونت خدمات‌شهری شهرداری کرمان، که با حضور مسئولان و مدیران‌عامل سازمان‌های زیرمجموعه خدمات‌شهری برگزار شد، ضمن قبولی عزاداری‌های همه در ایام فاطمیه، بر هم‌افزایی و هم فکری برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سومین مراسم سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی تاکید کرد.

وی، «زکریا شریفیان»، جانشین جدید معاونت خدمات‌شهری را از نیروهای باتجربه شهرداری اعلام کرد و با بیان اینکه وی سال‌های زیادی در حوزه خدمات‌شهری مشغول به‌کار بوده و از نیروهای متخصص و متعهد شهرداری است، گفت: وی، از جمله نیروهایی است که به‌صورت جدی در حوزه خدمات‌شهری کار کرده و به‌دلیل ارتباطات خوب با واحد‌های مختلف زیرمجموعه، می‌تواند نقش موثری در معاونت خدمات‌شهری ایفا کند.

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان، حوزه خدمات‌شهری را خط مقدم فعالیت‌های شهرداری دانست و از مدیران و نیروهای این مجموعه خواست تا با تدابیر لازم و توان بیشتر، روند خدمت‌رسانی را به بهترین نحو انجام دهند.

ایرانمنش، ضمن تشکر از «امیر هاشمی»، جانشین پیشین معاونت خدمات‌شهری، زیرمجموعه‌های خدمات‌شهری را مثل حلقه‌های زنجیر به‌هم‌متصل دانست.

وی از خدمات ارائه‌شده برای آماده‌سازی مراسم سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها تشکر کرد و با بیان اینکه همه نیروهای شهرداری علاوه بر انجام وظایف محوله خود، از روی عشق و علاقه برای آماده‌سازی گلزار شهدا کمک کردند، گفت: هدف این است تا سالگرد باشکوهی را برگزار کنیم.

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان افزود: در روز ۱۳ دی‌ماه از سه‌راه «شهید چمران» به سمت گلزار شهدا پیاده‌روی برگزار می‌شود؛ بنابراین، نیاز است تنظیف این محدوده به‌صورت مرتب و هرروزه انجام شود.

ایرانمنش، با اشاره به حضور زائران از نقاط مختلف کشور در کرمان تاکید کرد: نیاز است مسیر به‌صورت ایمن و تمیز آماده شود و چاله‌ها، جدول‌های شکسته و شاخه‌های درخت مزاحم برطرف شود و به اندازه کافی سطل زباله در مسیر قرار گیرد.

وی ادامه داد: جمع‌آوری آب‌های سطحی ناشی از بارندگی در مسیر نیز باید مدنظر قرار گیرد و تدابیر لازم برای جلوگیری از آبگرفتگی زیرگذر «شهید جمالی‌نژاد»، اندیشیده شود.

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان، بر نصب بنر اطلاع‌رسانی برای هدایت زائران به سمت پارکینگ‌های رایگان را مهم دانست و گفت: با توجه به اینکه در این مراسم همه شهرداری‌های مناطق شهری درگیر کار هستند؛ بنابراین، همه نیروها باید در حال آماده‌باش و در محل حاضر باشند.

ایرانمنش، با تاکید بر اینکه فعلاً اولویت و ضرورتی بالاتر از برگزاری مراسم و آماده‌سازی مجموعه پردیسان قائم(عج) نداریم، بر حضور تمام مدیران‌عامل سازمان‌ها و معاونان خدمات‌شهری در محل تاکید و خاطرنشان کرد: به‌جای جزیره ای کارکردن، نیاز است همه نیروها با یک‌دیگر هماهنگ باشند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری مراسم نهم دی‌ماه در مصلای امام علی علیه‌السلام کرمان و لزوم بهسازی و پاک‌سازی مسیر از زباله، گفت: چند مکان مشخص ازجمله بیت‌الزهرا، حسینه ثارالله، مصلا و مجموعه پردیسان قائم(عج) ازجمله مکان‌های مهم شهر کرمان است که در این ایام باید به‌صورت ویژه مدنظر قرار گیرد.

لازم به ذکر است؛ در این جلسه با اعطای حکمی ازسوی محمود ایرانمنش، معاون‌خدمات شهری شهردار کرمان، «زکریا شریفیان»، به‌عنوان جانشین معاونت خدمات‌شهری شهرداری معرفی و از خدمات «امیر هاشمی»، معاون پیشین معاونت خدمات‌شهری تقدیر شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات