فرهنگسازی و پیشگیری کارآمدترین روش مبارزه با اعتیاد است

فرهنگسازی و پیشگیری کارآمدترین روش مبارزه با اعتیاد است

فرهنگسازی و پیشگیری کارآمدترین روش مبارزه با اعتیاد است

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه فرهنگسازی و پیشگیری کارآمدترین روش مبارزه با اعتیاد است، گفت: استفاده از ظرفیتهای اجتماعی در راستای فرهنگ‌سازی یک ضرورت است.

به‌گزارش روابط عمومی مدیریت شهری شاهرود، محسن احمدی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر که بعد از ظهر امروز با حضور ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان انجمن معتادان گمنام برگزار شد، افزود: مهمترین محور مبارزه با مواد مخدر، اقدامات پیشگیرانه است و خانواده‌ها با تبیین و آموزش ، باید موجب کاهش آسیب ها و افزایش اثرات مقابله شوند.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های دقیق و بهره‌مندی از ظرفیت‌های اجتماعی با خلاقیت و نوآوری، موجب بالا رفتن آمادگی جامعه در اقدامات پیشگیرانه می‌شود و نباید از ظرفیت‌های موجود غافل بود، اعلام داشت:خطر اعتیاد و آسیب‌های ناشی از آن، پشت در همه خانه‌ها نشسته است و این وظیفه تک تک ما است که باید نسبت به سرنوشت فرزندان خود و جامعه احساس مسئولیت کنیم .

شهردار شاهرود با تاکید بر اینکه شهرداری آمادگی همکاری با این انجمن را در حوزه فرهنگ سازی و پیشگیری دارد، عنوان داشت: یکی از مهمترین و جدی ترین آسیب های اجتماعی بحث مواد مخدر و گرایش مردم بویژه جوانان به سمت مواد مخدر است که این خود بزرگترین تهدید در جامعه بشری محسوب می‌شود .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهرود

    منبع خبر

    شهرداری شاهرود

    شهرداری شاهرود یک شهرداری در شهر شاهرود می باشد

      نظرات