«پیام رئیس شورای اسلامی شهر اهواز به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی»

«پیام رئیس شورای اسلامی شهر اهواز به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی»

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اهواز، سیاوش محمودی رئیس شورای اسلامی شهر اهواز به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پیامی به شرح زیر صادر کرد:


«بسم رب الشهدا و الصدیقین»


بامداد ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸ بار دیگر دست خبیث‌ترین شیطان روزگار، آمریکای جنایتکار، از آستین ناپاکش خارج شد و جنایتی دیگر را رقم زد و به طور ناجوانمردانه و فجیعانه تعدادی از بهترین پاسداران جبهه مقاومت و ایثار را به شهادت رساند.

در میان این شهدای والامقام، شهیدی به عنوان چراغ راه و امید دل ستم دیدگان، سال ها بود که در میان مردم و در نگاه مردم همچون برادر و پدری مهربان، دلسوز، استوار و دلسوز بود که داغ شهادتش هیچگاه در دل ملت خاموش نخواهد شد.

حاج قاسمی که در قول مقام معظم رهبری صد بار در معرض شهادت قرار گرفته بود؛ این بار اوّل نبود، ولی در راه خدا و انجام وظیفه و جهاد فی‌سبیل‌الله از هیچ چیز پروا نداشت؛ نه از دشمن پروا داشت، نه از حرف این و آن پروا داشت، نه از تحمّل زحمت پروا داشت.

اما دشمن جنایتکار باید بداند که همانطور که از روز اول انقلاب پروژه های ترور و شهید کردن شخصیت های انقلابی از سوی دشمن همواره با پایدارتر شدن راه آن شهدای معظم همراه بوده، راه حاج قاسم سلیمانی نیز امروز تبدیل به مکتبی شده که روز به روز به پیروان آن افزوده شده و ارادتمندان و دوستداران آن سردار رشید اسلام افزوده میشود.

لذا بدینوسیله از جانب اعضای شورای اسلامی شهر اهواز، سومین سالگرد شهادت مالک اشتر زمان، سردار رشید سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی را به محضر مقدس امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همه ارادتمندان آن سردار بزرگ، تبریک و تسلیت می‌گویم.


سیاوش محمودی
رئیس شورای اسلامی شهر اهواز

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اهواز

    منبع خبر

    شورای شهر اهواز

    شورای شهر اهواز یک شورای شهر در شهر اهواز می باشد

      نظرات