طرح بهارستان در 350روستاي استان فارس در حال اجراست

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان فارس، همزمان با گراميداشت سومين سالگرد شهادت سردار شهيد حاج قاسم سليماني، مانور جهادي"سردار دل ها" با رمز "يا فاطمه زهرا (س)" در شركت توزيع نيروي برق استان فارس برگزارشد.

در اين مراسم وابسته سابق نظامي و دفاعي جمهوري اسلامي ايران دركشور سوريه، به ذكر مطالبي درخصوص شخصيت سيدالشهداي مدافعان حرم و مقاومت پرداخت. سردار علي نژاد افزود: سپهبد شهيد قاسم سليماني، مردي بود كه از جواني و همچنين دوران دفاع مقدس در ميدان هاي نبرد با تمام وجود در تمام صحنه ها حاضر بود و بعد از آن نيز جهاد و مبارزه را ادامه داد.
علي نژاد، سردار سليماني را نمونه برجسته اي از "محبوب دل ها شدن" توصيف كرد و اظهار داشت: او سردار دل ها شد چون اخلاص و نيت الهي در رفتار، عمل و گفتار ايشان موج مي زد كه به همگان نيز اثبات شده بود.
وي به جايگاه والا و محبوبيت سردار سليماني در قلب همه مردم به ويژه مستضعفان و آزادي خواهان جهان اشاره كرد و افزود: تمام مردم جهان چه شيعه و چه سني و ساير اديان و فرقه ها به ايشان علاقه داشته و محبت اين شهيد گرانقدر در دل همه ملت ايران و جهان قرار دارد.
شجاعت، نبوغ نظامي، بي باكي، ولايت پذيري و ولايت باوري، از ديگر ويژگي بارز سردار سليماني بود كه هم رزم شهيد سليماني به آن ها اشاره كرد.
در ادامه معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري فارس نيز با گراميداشت ياد و خاطره سردار شهيد حاج قاسم سليماني گفت: فعاليت شبانه روزي كاركنان صنعت برق، آب و گاز كه در راستاي تامين آرامش و رفاه مردم انجام مي گيرد، مصداق جهاد في سبيل الله است.
دكتر اسماعيل محبي پور، رشد و توسعه همه جانبه كشور را نيازمند انجام فعاليت هاي جهادي دانست و افزود: طي سال هاي اخير اقدامات خوب و موثري درجهت بهبود خدمت رساني به مردم شريف استان از سوي دستگاه هاي خدمت رسان از جمله برق صورت پذيرفته است كه اميد است اين روند همچنان ادامه داشته باشد.
محبي پور، در ادامه سخنان خود بر ضرورت بهره مندي از انرژي هاي تجديدپذير درجهت توليد برق تاكيدكرد و گفت: استان فارس به دليل برخورداري از اقليم هاي مختلف به لحاظ انرژي هاي تجديدپذير و پاك همچون انرژي خورشيدي و بادي بسيار غني بوده و بنابراين ضرورت دارد تا درجهت توليد و تامين برق از اين ظرفيت خدادادي نهايت بهره برده شود.

در بخش ديگري از اين مراسم مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان فارس، نيز ضمن تسليت به مناسبت فرا رسيدن سالگرد شهادت مظلومانه سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني گفت:13 دي ماه، روز جهاني مقاومت و سومين سالگرد شهادت افتخارآميز فرمانده هميشه در ميدان سردارشهيد سليماني و همرزم شهيدش ابومهدي المهندس و ساير همسنگران شهيدش است. حميدرضا كريمي فرد ادامه داد: اين مجاهد نستوه، نمادي بارز از عزت، غيرت، اخلاص، استكبار ستيزي و دفاع از ميهن و كشورهاي اسلامي و مظلوم منطقه بود كه هنوز هم شنيدن نام و مكتبش، ترس را بر جان استكبار جهاني طنين انداز مي كند.
مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان فارس، در ادامه به اجراي موفق پروژه هاي طرح بهارستان مربوط به حوزه فعاليت اين شركت در استان فارس اشاره كرد و گفت: طرح بهارستان در350روستاي استان فارس با اعتباري بالغ بر 107ميليارد تومان در راستاي بهسازي شبكه هاي برق روستايي در حال اجراست.
وي با تأكيد بر اينكه طرح بهارستان كاملاً روستا محور است، خاطرنشان كرد: از مهرماه سال 1401 تاكنون اين طرح به طور كامل در300 روستا به اتمام رسيده و در50 روستاي ديگر اين استان نيز از پيشرفت بيش از90درصدي برخوردار است.
اين مقام مسئول تعويض 2388اصله پايه، جابه جايي750 اصله پايه، اصلاح و تبديل 24 كيلومتر شبكه فشار ضعيف هوايي به كابل خودنگهدار، بهينه سازي بيش از 8 كيلومتر شبكه فشار متوسط، نصب 107دستگاه ترانس، نصب و اصلاح 6833 دستگاه چراغ روشنايي معابر را از جمله اقدامات انجام شده در اجراي طرح بهارستان طي سال جاري عنوان كرد.
وي ابراز اميدواري نمود: با تداوم اجراي طرح بهارستان درروستاهاي استان فارس، بيش از پيش زمينه محروميت زدايي و آسايش مردم در روستاها فراهم شود.
در پايان اين مراسم با اهداي لوح تقدير و هديه از برخي از بسيجيان فعال شركت تقدير به عمل آمد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات