‌توسعه راه‌آهن اصلی‌ترین رویکرد شرکت ساخت زیربناهای حمل و نقل است

‌توسعه راه‌آهن اصلی‌ترین رویکرد شرکت ساخت زیربناهای حمل و نقل است

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: استراتژی اصلی این شرکت ‌توسعه خطوط ریلی در سراسر کشور است.

مسعود رهنما ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: از دیگر اولویت‌های شرکت ساخت احداث و توسعه آزادراه‌ها در کشور است که به همین منظور در زمان مسئولیت قبلی اینجانب در معاونت ساخت و توسعه آزادراه‌ها، توانستیم احداث ۲۴۸۰ کیلومتر آزادراه را به تصویب دولت برسانیم.

وی در تشریح رویکردهای اصلی شرکت ساخت و توسعه خاطر نشان کرد: تهیه، تدوین و پیشنهاد سیاست‌ها و خط مشی‌ها در زمینه توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل و در چارچوب اهداف برنامه پنجم توسعه کشور از جمله اقدامات مهم پیش روی شرکت ساخت است.

رهنما ادامه داد: از دیگر برنامه‌ها در شرکت ساخت و توسعه، طراحی و مدیریت ساخت زیربناهای حمل و نقل و نظارت بر اجرای طرح های عمرانی از طریق عقد قرار‌داد با پیمانکاران و مشاوران ذیصلاح است.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه اضافه کرد: فراهم کدن تمهیدات لازم به منظور مشارکت بخش‌های دیگر اعم از تعاونی، عمومی و خصوصی در توسعه امور زیربنایی حمل و نقل و استفاده از خدمات آنها جهت انجام مطالعات، اجرا و نظارت طرح‌ها به منظور کاهش هزینه‌ها، افزایش بهره‌وری و ارتقا سطح خدمات از دیگر اهدافی است که در جهت تحقق آن تلاش خواهیم کرد.

رهنما استفاده از تسهیلات داخلی و خارجی به منظور تسریع در ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور را از دیگر موارد مهمی دانست که در شرکت ساخت و توسعه دنبال خواهد شد.

شایان ذکر است.

به گزارش فارس مراسم تودیع با احمد مجیدی مدیرعامل سابق شرکت ساخت و معرفه مسعود رهنما مدیرعامل فعلی این شرکت روز گذشته بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

منبع: فارس

 

    نظرات