نصب تابلوهای منشور اخلاقی و خط مشی کیفیت در دفاتر معاونت ها و دفتر قائم مقام
نصب تابلوهای منشور اخلاقی و خط مشی کیفیت در دفاتر معاونت ها و دفتر قائم مقام
نصب تابلوهای منشور اخلاقی و خط مشی کیفیت در دفاتر معاونت ها و دفتر قائم مقام
با همکاری معاونت منابع انسانی و تحقیقات و دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی، در راستای استقرار سیستم مدیریت کیفیت ایزو 9001 ، تابلوهای منشور اخلاقی و خط مشی کیفیت در دفاتر معاونت ها و دفتر قائم مقام شرکت آبفای گیلان نصب شد.
به گزارش دفتر روابط عمومي و آموزش همگاني شركت آب و فاضلاب گيلان؛ سرپرست معاونت منابع انسانی و تحقیقات آبفا گفت: در راستای استقرار سیستم مدیریت کیفیت ایزو 9001 و پیاده سازی الزامات مربوطه، تابلوهای منشور اخلاقی و خط مشی کیفیت شرکت با همکاری دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی تهیه و در کلیه دفاتر معاونت ها و نیز دفتر قائم مقام نصب شد.
مسعود احمدی در این رابطه عنوان کرد: منشور اخلاقی مجموعه قوانین و عرفهای حاکم بر شرکت است که چارچوب اصول حرفهای، ارزشی، اخلاقی و رفتاری کارکنان را تبیین می نماید. تدوین منشور اخلاقی گامی اساسی در انتقال ارزشهای کلیدی شرکت به پرسنل بوده و دستورالعمل روشنی را درباره رفتار مورد انتظار در محیط کار ارائه میدهد. خط مشی کیفیت نیز بیانگر سیاست های کلی مدیریت ارشد در زمینه کیفیت بوده و همراستا با اهداف کلان، جهت گیری استراتژیک و عملیاتی شرکت تعریف می گردد.
وی افزود: ضروریست کلیه کارکنان خط مشی را درک نموده و در انجام فعالیت ها و وظایف خود به این بیانیه متعهد باشند؛ شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در راستای اخذ گواهینامه ایزو 9001 نسبت به تدوین، بازبینی سالیانه و ابلاغ منشور اخلاقی و خط مشی کیفیت شرکت به کلیه واحدها اقدام نموده است.
نظرات