تحقق ۱۰۸ درصدی بودجه شهرداری منطقه ۱۰ تبریز تا پایان آذرماه

تحقق ۱۰۸ درصدی بودجه شهرداری منطقه ۱۰ تبریز تا پایان آذرماه

به گزارش شهریار ، موسی زارعی در هفتمین نشست از سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز اظهار کرد: مجموع بودجه امسال این منطقه ۱۴۰ میلیارد تومان است که ۵۱ میلیارد تومان آن مربوط به بودجه عمرانی است.

وی با بیان اینکه این منطقه ۳۰ پروژه عمرانی در دست اقدام دارد، افزود: ۲۱۰ میلیارد تومان نیز بودجه مسیرگشایی از طرف مناطق ۱ و ۲ معین به منطقه تعلق گرفته است که مسیرگشایی های علی بقال،  امتداد ۴۵ متری انقلاب و خیابان شهید جودی با مشارکت این مناطق در حال انجام است.

زارعی با اشاره تحقق ۷۵ درصدی بودجه عمرانی در ۹ ماهه سال‌جاری، ابراز کرد: عملکرد دوره‌ای آذرماه منطقه نیز ۹۶ درصد تحقق یافته است.

شهردار منطقه ۱۰ تبریز با اشاره به ممنوعیت صدور پروانه ساخت برای املاک قولنامه‌ای، خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه بیش از ۶۰ درصد املاک سطح منطقه قولنامه‌ای است از این حیث با کاهش درآمدی مواجه شده‌ایم.

سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز به همت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز و با هدف تبیین عملکرد مناطق و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز و با حضور نوبتی اصحاب رسانه به عنوان نمایندگان افکار عمومی روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته برگزار می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات