۲۸ پروانه ساختمانی آذر ماه امسال در منطقه چهار صادر شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه چهار  قزوین،داریوش قاسمی  با اشاره به عملکرد واحد شهرسازی منطقه ۴ در آذر ماه امسال اظهار داشت: به منظور اطمینان از ساخت و ساز قانونی منطبق با مشخصات فنی و رعایت اصول شهرسازی و ضوابط آن ،تعداد 28 مورد پروانه ساختمانی در منطقه چهار انجام شده است.

وی خاطرنشان ساخت: همچنین در این مدت هزار و ۵۴ ورد ثبت درخواست،تعداد 290 پاسخ استعلام و نیز  12 فقره صدور پایان کار در این منطقه انجام شده است.

مدیر منطقه چهار شهرداری تصریح کرد: تعداد 290 مورد استعلام، اعم از پاسخ به ادارات،بانکها،اصناف،تمدید استعلام،"شهروند سپاری_استعلام الکترونیک"،"شهروند سپاری _نقل و انتقال" و سرقفلی صادر و نیز تعداد 7پرونده تخلفات ساختمانی توسط کارشناسان شهرسازی به کمیسیون ماده صد ارسال شده است.

وی در خاتمه  در خصوص آخرین مهلت پرداخت هزینه های صدور پروانه ساختمانی بیان کرد:مودیانی که اقدام به پرداخت هزینه های صدور پروانه های ساختمانی نموده اند و تاکنون به دلایل مختلفی موفق به اخذ پروانه ساختمانی نشده اند،حداکثر تا پایان سال 1401 می توانند نسبت به اخذ پروانه ساختمانی اقدام نمایند که در غیر این صورت صدور پروانه ساختمانی مطابق تعرفه و مصوبات روز محاسبه و هزینه آن از مودی دریافت خواهد شد.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات