تشریح دلایل ترافیک کامیونها در مرز آستارا/ صاحبان کالا برای انتقال محموله کشتی پیدا نمیکنند
هدایتی با تاکید بر اینکه ۵۰ درصد دلایل ترافیک کامیونها به مسائل موجود در طرف ایران و ۵۰ درصد هم به مشکلات مرزی طرف مقابل برمیگردد، اظهار داشت: اگر هیچ مانعی در طرف ایران برای تردد کامیونها وجود نداشته باشد موضوع این است که پایانه مرزی طرف مقابل هم باید توان پذیرش کامیونهای خروجی را داشته باشد. هدایتی با اشاره به مشکلات موجود در طرف ایران در کاهش سرعت تردد کامیونها از پایانه مرزی آستارا گفت: مشکلاتی در پایانه مرزی آستارا داریم از جمله اینکه این پایانه مرزی که از قدیمیترین پایانهها محسوب میشود تحت مالکیت گمرک قرار دارد و در حال حاضر گمرک پروژه محوطه این پایانه را به پیمانکاری واگذار کرده و اجرای پروژه را با کندی انجام میشود. یعنی بابت ۵۵۰ دستگاه کامیون ورودی ۲۵۰ کامیون از پایانه خارج میشود و اگر کامیونی مشکل اسنادی و مدارک نداشته باشد، در نهایت میزان مدت ماندگاری آن در پایانه ...
متن کامل خبر در سایت خبرگزاری کار ایران (ایلنا)
نظرات