پست 63.20 كيلوولت ضيابر در پايان سال جاري به بهره ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت برق منطقه اي گيلان، "محمد افتخاري"  گفت: عمليات اجرايي پست 20/63 كيلوولت ضيابر، با ظرفيت30 مگاولت آمپر با هدف تامين برق مطمئن و پايدار واحدهاي صنعتي و مسكوني شهر ضيابر و نواحي اطراف آن از خردادماه سال 1400 آغاز شده و در صورت تامين به موقع نقدينگي در اواخر سال جاري آماده بهره برداري خواهد شد.
افتخاري گفت: مشاور پروژه اشاره شده شركت مهندسين مشاور آريا نيروي جم و پيمانكار پروژه شركت روشن گستر توس مي باشد. همچنين پست فوق الذكر از نوع AIS و سيستم كنترلي اين پست از نوع مرسوم (كانونشنال) است.
وي با برشمردن جزئيات فني پست، افزود: اين پست در فاز اول داراي دو دستگاه ترانسفورماتور به صورت بانك با مجموع قدرت 30 مگاولت آمپر (15*2 مگاولت آمپر) در سطح ولتاژ 63 كيلوولت و يك فيدر ورودي 20 كيلوولت و 4 فيدر خروجي 20 كيلوولت است.
مدير مجري طرح پست ها گفت: در حال حاضر بخش ساختماني پست پيشرفت 90 درصدي داشته و همچنين تجهيزات برقي پست مذكور نيز نصب گرديده و عمليات وايرينگ و راه اندازي تجهيزات اشاره شده در حال انجام است.
وي افزود: اين پروژه بر اساس ابتكار شركت در راستاي شناسايي، امكان سنجي و ارائه الگو به منظور جابجايي تجهيزات در جهت بهره وري اقتصادي اجرا شده است و ترانس هاي اين پست از موجودي انبار شركت است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات