پست 63.20 كيلوولت ضيابر در پايان سال جاري به بهره برداري مي رسد

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت برق منطقه اي گيلان، "محمد افتخاري"  گفت: عمليات اجرايي پست 20/63 كيلوولت ضيابر، با ظرفيت30 مگاولت آمپر با هدف تامين برق مطمئن و پايدار واحدهاي صنعتي و مسكوني شهر ضيابر و نواحي اطراف آن از خردادماه سال 1400 آغاز شده و در صورت تامين به موقع نقدينگي در اواخر سال جاري آماده بهره برداري خواهد شد.
افتخاري گفت: مشاور پروژه اشاره شده شركت مهندسين مشاور آريا نيروي جم و پيمانكار پروژه شركت روشن گستر توس مي باشد. همچنين پست فوق الذكر از نوع AIS و سيستم كنترلي اين پست از نوع مرسوم (كانونشنال) است.
وي با برشمردن جزئيات فني پست، افزود: اين پست در فاز اول داراي دو دستگاه ترانسفورماتور به صورت بانك با مجموع قدرت 30 مگاولت آمپر (15*2 مگاولت آمپر) در سطح ولتاژ 63 كيلوولت و يك فيدر ورودي 20 كيلوولت و 4 فيدر خروجي 20 كيلوولت است.
مدير مجري طرح پست ها گفت: در حال حاضر بخش ساختماني پست پيشرفت 90 درصدي داشته و همچنين تجهيزات برقي پست مذكور نيز نصب گرديده و عمليات وايرينگ و راه اندازي تجهيزات اشاره شده در حال انجام است.
وي افزود: اين پروژه بر اساس ابتكار شركت در راستاي شناسايي، امكان سنجي و ارائه الگو به منظور جابجايي تجهيزات در جهت بهره وري اقتصادي اجرا شده است و ترانس هاي اين پست از موجودي انبار شركت است.

لینک اصل خبر در سایت سایت خبری شرکت توانیر

    منبع خبر

    سایت خبری شرکت توانیر

    سایت خبری روابط عمومی شرکت توانیر

      نظرات