به گزارش شهریار ، احد صادقی در بازدید از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز اظهار کرد: نگاه شورای اسلامی شهر به سازمان فناوری، مجموعهای پیشرو، مستعد و توانمند است.
وی افزود: اجرایی شدن سیاست های شهر هوشمند و هوشمندسازی را می توان در راستای افزایش رضایتمندی مردم و رفاه شهروندان ارزیابی کرد.
عضو شورای اسلامی شهر تصریح کرد: یکی از مهمترین اهداف مدیریت شهری، هوشمندسازی در تمامی حوزهها و ارائه خدمات غیرحضوری بوده و از طرفی بسیاری ضروری است که مباحث اطلاع رسانی در این حوزه جدی گرفته شود.
وی خاطرنشان کرد: باید در حوزه هوشمندسازی راهبردهای استراتژیک تعیین شود تا با توجه به ظرفیتهای تبریز بتوانیم بهترین نتیجه را از اجرای طرح شهر هوشمند به دست آوریم.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز گفت: ماموریت این سازمان بکارگیری قابلیتها و ظرفیتها در جهت توانمندسازی شهرداری تبریز، جلب رضایت شهروندان و تحقق تعالی سازمانی شهرداری است.
محمدرضا کاظمی با اشاره به برنامهها، سامانهها و پروژههای انجام شده توسط این سازمان، افزود: هدف ما یکپارچه سازی در ارائه خدمات به شهرداری و شهروندان تبریز است. یکپارچگی در قراردادها، شفافیت در اعمال دستورالعملهای جاری، مدیریت یکپارچه و ایجاد پایگاه داده تخصصی جهت آنالیز و عملکرد این حوزه از قابلیت های سامانه سازمان است. در این سامانه کلیه قراردادهای مربوط به حوزه فضای سبز درج، بازبینی و مدیریت میشود.
وی خاطرنشان کرد: تسریع در محاسبه، صدور و تائید صورت وضعیتهای موقت و قطعی پیمانکاران به صورت الکترونیکی و برخط، امکان گزارشهای بهروز، امکان تسریع در ارزیابی و شناسایی پیمانکاران مناسب، بالا بردن دقت عمل و سرعت عمل در انعقاد قراردادهای پیمانکاری و جلوگیری از انقضای قراردادها و بروز دوبارهکاری در امور مربوطه از کاربردهای این سامانه است.
کاظمی یادآور شد: با توجه به ارائه خدمات سازمان فاوا به سایر بخشهای شهرداری تبریز و تراکم و تعدد درخواستها در این زمینه، حجم بالایی از امور به صورت جاری مورد رسیدگی قرار میگیرد و همکاران نهایت تلاش خود را جهت پاسخگویی به نیازها در حداقل زمان ممکن به کار میگیرند.
نظرات