لزوم تشکیل منظم کمیسیون حفاری در شهرداری اهواز

لزوم تشکیل منظم کمیسیون حفاری در شهرداری اهواز

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی کلانشهر اهواز سیاوش محمودی امروز دوشنبه ۱۹ دیماه در صحن علنی این شورا و با حضور دستگاه‌های خدمت رسان، اظهار کرد: با توجه به اختیاراتی که در قانون برای شورای اسلامی شهر مقرر شده است و به استناد بند ۳۲ ماده ۸۰ قانون شوراها، دستگاه‌ها، موسسات اجرایی و خدماتی، ملزم به ارائه برنامه‌های سالانه خود در قالب بودجه و اعتبارات سالانه به شورای اسلامی شهر ارائه دهند.

وی افزود: "مدیریت یک‌پارچه شهری" لازمه انسجام و هماهنگی میان مجموعه دستگاه‌های خدمت رسان است. اگر نتوانیم به این سمت حرکت کنیم حداقل بتوانیم در سال آینده میان دستگاه‌های خدمت رسان یک هماهنگی ایجاد شود تا پروژه‌ها و برنامه‌های مختلف با هماهنگی باهم اجرا شوند.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز ادامه داد: به استناد قانون درآمد پایدار شهرداری‌ها در صورتی که شهرداری پروژه‌ و طرح مصوب شهری را در دست اجرا داشته باشد سایر دستگاه‌ها ملزم هستند تاسیسات آب، گاز، برق و مخابرات را بدون دریافت هزینه از شهرداری جابجا کنند.

وی تاکید کرد: مسئله نوارهای حفاری یکی از مشکلات جدی شهرداری اهواز است که موجب نگرانی و ایجاد مشکلاتی برای شهروندان شده است، لذا مقرر شده کمیسیون حفاری به صورت منظم و بر اساس قانون در شهرداری اهواز تشکیل شود و دستگاه‌هایی که نیازمند حفاری هستند مجوز خود را از این کمیسیون دریافت کنند تا در این خصوص یک انسجام و هماهنگی ایجاد شود، علاوه بر آن این دستگاه‌ها باید برنامه‌های توسعه‌ای خود را به شورای اسلامی شهر ارائه دهند تا یک هماهنگی میان شهرداری و دستگاه‌های خدمت رسان ایجاد شود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اهواز

    منبع خبر

    شورای شهر اهواز

    شورای شهر اهواز یک شورای شهر در شهر اهواز می باشد

      نظرات