ثبت بيش از 39 هزار تماس مشتركين مازني از طريق سامانه ...
به گزارش
پايگاه خبري توانير
به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق مازندران، مهندس سيد كاظم حسيني كارنامي گفت : مركز فوريت هاي برق (121) در ستاد و كليه امورها و بخش ها به منظور پاسخگويي منطقي و سريع تماس هاي مشتركين و پيگيري در خواستها در كوتاهترين و مناسبترين زمان ممكن بصورت شبانه روزي فعال است.
مديرعامل شركت توزيع برق مازندران با بيان اينكه كليه خاموشي هاي خواسته و ناخواسته در نرم افزار ثبت حوادث و سيستم ضبط مكالمات ثبت ميگردد گفت: اين درخواست ها توسط اپراتورها بصورت برنامه ريزي شده به واحدهاي پيگيري كننده ارجاع مي شود.
حسيني كارنامي ضمن اطمينان خاطر به مشتركان در خصوص رويت تمام خاموشي هاي فشار متوسط و ضعيف در سامانه نرم افزار 121 اعلام داشت : تمام تماس هاي مردم هم از طريق اين سامانه مديريت مي شود .
وي با اشاره به عملكرد واحد 121 در راستاي مديريت خاموشي ها در سال جاري اشاره كرد و افزود : برقراري سرويس اعلان (Notification) در اپليكيشن برق من ،توسعه پاسخگويي هوشمند مراكز تماس ، راه اندازي قابليت سر ريز تماسها بين مراكز 121 ساري، بابل، قائمشهر و بهشهر جهت افزايش ظرفيت پاسخگويي در شرايط بحران ، امكان مشاهده، رصد و رديابي خودروهاي عملياتي ، ضبط مكالمات در راستاي نظارت برمديريت خاموشي ها از جمله اقدامات امور فوريت هاي و اتفاقات شبكه توزيع برق مازندران به شمار مي رود .
حسيني كارنامي با توجه به فراگيري اپليكيشن (برق من) در جهت ارائه كليه خدمات غير حضوري تصريح كرد :مشتركين محترم حوزه توزيع برق مازندران با استفاده از اين اپليكيشن و سايت شركت به آدرسwww.maztozi .ir و ورود به لينك اطلاعات خاموشي و وارد كردن اطلاعات خواسته شده مي توانند از خاموشي هاي با برنامه منطقه خود آگاه شوند.
نظرات