عرضه اوراق مشارکت وزارت راه و شهرسازی ۲۷ و ۲۸ خرداد نیز ادامه پیدا خواهد کرد

عرضه اوراق مشارکت وزارت راه و شهرسازی ۲۷ و ۲۸ خرداد نیز ادامه پیدا خواهد کرد

http://www.bananews.irمعاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به استقبال مردم از اوراق مشارکت طرح توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، عرضه این اوراق ۲۷ و ۲۸ خرداد نیز در شعب بانک تجارت ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از روابط عمومی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، مهندس صادقی افزود: استقبال از اوراق مشارکت وزارت راه و شهرسازی نسبت به سایر نهادهای عرضه کننده اوراق مشارکت بسیار چشمگیر بوده که این امر نشانه علاقه مردم به توسعه راهها و عمران و آبادانی کشور است.

وی درآمد حاصل از اوراق مشارکت را در توسعه زیرساخت های کشور بسیار موثر عنوان کرد و گفت: با تزریق درآمد حاصل از عرضه اوراق مشارکت در سال گذشته که بیش از ۸۵ درصد آن به فروش رفت به پروژه های زیرساختی کشور، شاهد پیشرفت چشمگیر پروژه هایی چون راه آهن قزوین-رشت، راه آهن گرگان-گنبد، آزادراه ساوه-همدان، آزادراه منجیل-رودبار و... بوده ایم.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه یادآور شد: هم اکنون ۱۰هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه آهن ، ۵ هزار کیلومتر بزرگراه و بیش از سه هزار کیلومتر آزاد راه در سراسر کشور در دست ساخت است که اعتبارات تازه روند اجرایی این طرح را شتاب بخشیده و موجب نزدیک شدن زمان بهره برداری از آنها خواهد شد.

گفتنی است مقرر بود عرضه مرحله اول اوراق مشارکت طرح توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در سال ۹۱ از ۲۰ تا ۲۶ خرداد ماه صورت گیرد که با توجه به استقبال مردم عرضه این اوراق دو روز دیگر یعنی ۲۷ و ۲۸ خرداد نیز ادامه پیدا خواهد کرد. این اوراق با سود علی الحساب سالیانه ۲۰ درصد، معاف از مالیات، بی‌نام و بازپرداخت در سررسید توسط دولت تضمین و امکان بازخرید تا یک سال ۱۸ درصد و بیش از یک سال ۵٫ ۱۹ از طریق کلیه شعب بانک تجارت کشور به فروش می‌رسد.

 

 

    نظرات