سرعت‌بخشیدن به دریافت استعلام‌ از مناطق و به‌روزکردن اطلاعات املاک شهرداری

مدیر املاک و مستغلات شهرداری کرمان خبر داد: سرعت‌بخشیدن به دریافت استعلام‌ از مناطق و به‌روزکردن اطلاعات املاک شهرداری
مدیر املاک و مستغلات شهرداری کرمان، از افزایش سرعت انجام اموری ازجمله دریافت استعلام از مناطق پنج‌گانه شهرداری و بررسی و به‌روزکردن اطلاعات املاک شهرداری، با تفکیک نیروهای مدیریت املاک و مستغلات شهرداری خبر داد.

به گزارش کِرنا، سعید شجاعی، با اشاره به بهبود راندمان کاری نیروها در مدیریت املاک و مستغلات شهرداری، افزود: سعی کردیم نیروهایی که بار فنی بیشتری دارند، به مجموعه املاک اضافه کنیم که این اقدام باعث افزایش سرعت عملکرد شده است.

وی ادامه داد: اگر در گذشته، گرفتن یک سند، سه هفته به طول می‌انجامید، در حال حاضر، هر هفته حداقل پنج تا شش سند اخذ، و به نام شهروندان می‌شود.

مدیر املاک و مستغلات شهرداری کرمان خاطرنشان کرد: در حال گردآوری کلیه نقشه‌های تفکیکی شهرداری هستیم و در این فرایند، تیمی از سیستم املاک در حال شناسایی زمین‌های متعلق به شهرداری است که تا به حال مغفول مانده و کسی از آن‌ها اطلاعی نداشته است.

شجاعی، با بیان اینکه روزانه بالغ بر ۶۰ استعلام از مناطق پنج‌گانه گرفته می‌شود، افزود: یک‌سری از نیروهای مدیریت املاک و مستغلات شهرداری، امور مربوط به پاسخ استعلام مناطق را انجام می‌دهند و یک تیم نیز در حال بررسی و به‌روزکردن اطلاعات املاک شهرداری است.

وی یادآور شد: رویه جداسازی نیروها در حوزه‌های مختلف که در این دوره انجام شده، نقش مهمی در سرعت‌دهی به امور داشته است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات