مغالطه‌های وزیر نیرو جواب اشک‌ها و خون‌ دل‌های ریخته شده در زاینده‌رود نیست

مغالطه‌های وزیر نیرو جواب اشک‌ها و خون‌ دل‌های ریخته شده در زاینده‌رود نیست

    مغالطه‌های وزیر نیرو جواب اشک‌ها و خون‌ دل‌های ریخته شده در زاینده‌رود نیست

    رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با شنیدن بودجه ۱۴۰۲ و نبود خبری از آب برای کشاورزان و زاینده رود متاثر شدم. به خصوص وقتی صحبت‌های وزیر نیرو را شنیدم که مغالطه می‌کند و آب را برای صنعت به حساب آب اصفهان می‌گذارد. این مغالطه‌ها جواب اشک‌ها و خون دل‌هایی که در زاینده رود ریخته شد نیست.

    به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، رسول میرباقری در نطق میان دستور هفتاد و دومین جلسه علنی شورا با تبریک ولایت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: بانوان ایران عفیف‌ترین بانوان عالم هستند. غرب نیاز نیست شعار زن زندگی و آزادی برای بانوان ما بدهد بلکه برای بانوانی که در ویترین چیده و قیمت پای آن‌ها بدهد فکری کند.

    وی افزود: در هفته گذشته از خدمات ارزنده سردار اشتری به خاطر زحمات و فعالیت‌های ایشان تجلیل شد، رهبر معظم انقلاب نیز از خدمات ایشان ابراز رضایت مندی کردند. امیدواریم باز هم از تجربیات سردار اشتری استفاده شود. عرض تبریکی به سردار رادان نیز داریم و امیداریم شکوه نیروی انتظامی با حضور ایشان تقویت شود و شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

    رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: متاسفانه دولت‌های مختلف می‌آیند و در انتخابات قول آب به مردم اصفهان می‌دهند اما در عمل اتفاقی نمی‌افتد. با شنیدن بودجه ۱۴۰۲ و نبود خبری از آب برای کشاورزان و زاینده رود متاثر شدم. به خصوص وقتی صحبت‌های وزیر نیرو را شنیدم که مغالطه می‌کند و آب را برای صنعت به حساب آب اصفهان می‌گذارد. صنعتی که جز آلودگی برای شهر ما چیز دیگری نداشته است. این مغالطه‌ها جواب اشک‌ها و خون دل‌هایی که در زاینده رود ریخته شد نیست.

    وی ادامه داد: کارگروه نظام مهندسی در کمیسیون شهرسازی شکل گرفته و جلسات مستمری بین شهرداری و نظام مهندسی تشکیل می‌شود که ظرف دو ماه آینده مشکلات این دو برطرف شده و آسیب‌ها به حداقل برسد.

    رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به پیگیری‌ها برای تعیین متولی بافت تاریخی گفت: با جلسات مستمری که داشتیم نهایتا معاونت برنامه ریزی ۵ پیشنهاد آورد که می‌تواندباعث تقویت بافت تاریخی شود.

    وی افزود: اولین بار است به صورت جدی اقدامات ویژه‌ای برای متولی بافت تاریخی انجام می‌شود. چند مورد آن را در جلسه قبلی کارگروه بافت تاریخی بررسی و معاونت شهرسازی را الزام به عملیاتی کردن آن کردیم. امیدوارم در همین دوره نهادی را ایجاد کنیم که برای آینده بافت تاریخی یک مدیریت واحد باشد. در این سال‌ها زحمت زیادی کشیده شده است اما مدیریت واحد وجود نداشته و جزیره‌ای بوده است. متولی به صورت واحد باید شکل بگیرد و قدرتمند شود.

    میرباقری گفت: دوستان سازمان نوسازی را مطرح می‌کنند اما این سازمان استقامت و قدرت ایجاد مدیریت واحد را ندارد و امیدواریم با پیگیری‌هایی که از وزارت کشور می‌کنیم این اتفاق در دوره کنونی مدیریت شهری رخ دهد.

    انتهای پیام/

    لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

      منبع خبر

      شورای شهر اصفهان

      شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

        نظرات