بررسی و تصویب گزارش حسابرسی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در سال‌های ۹۶، ۹۷ و ۹۸

بررسی و تصویب گزارش حسابرسی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در سال‌های ۹۶، ۹۷ و ۹۸

به گزارش شهریار ، یکصد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز با حضور اکثریت اعضای این شورا، شهردار تبریز و اصحاب رسانه، صبح امروز در عمارت شهرداری برگزار شد.

بررسی گزارش حسابرسی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در سال‌های ۹۶، ۹۷ و ۹۸ نخستین دستور جلسه امروز شورای شهر بود که با ارائه تکالیفی برای سال‌های بعد به تصویب اعضا رسید.

بررسی نامه مدیرکل راه و شهرسازی استان در خصوص انتخاب نماینده ثابت و متخصص شورای شهر جهت شرکت در جلسات کمیته استانی راهبری طرح ویژه حفاظت و احیای بافت تاریخی و فرهنگی شهر تبریز، دومین دستور جلسه امروز شورای اسلامی شهر بود که علی نوای باغبان به عنوان نماینده شورای اسلامی شهر در این کمیته انتخاب شد.

سومین دستور جلسه امروز شورای اسلامی شهر بررسی انتخاب حسابرسان سال ۱۴۰۱ شهرداری تبریز، سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته آن بود که پس از استماع گزارش کمیته حسابرسی شورای شهر مبنی بر شرکت‌های انتخاب‌شده، به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

سخنرانی میان‌دستور روح‌الله دهقان‌نژاد چهارمین دستور جلسه امروز شورای اسلامی شهر بود و پس از آن بررسی مصوبات کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک در دستور کار شورا قرار گرفت.

طرح اعضای شورای اسلامی شهر در خصوص ایجاد دبیرخانه مستقل شهرهای خواهرخوانده تبریز پس از بررسی، مقرر شد با بررسی بیشتر به کمیسیون‌های مربوطه ارجاع داده شود.

آخرین دستور جلسه امروز نیز مربوط به لایحه شهرداری تبریز در خصوص اهدای اجاره‌بهای مربوط به استفاده نیروی انتظامی از سالن همایش‌های بین‌المللی خاوران در هفته نیروی انتظامی بود که پس از بررسی به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر رسید.

تذکرات اعضای شورای اسلامی شهر تبریز و پاسخ شهردار به این تذکرات بخش نهایی یکصد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات