حرفی از اصفهان در بودجه ۱۴۰۲ کشور نیست

حرفی از اصفهان در بودجه ۱۴۰۲ کشور نیست

    حرفی از اصفهان در بودجه ۱۴۰۲ کشور نیست

    رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار استان اصفهان با بیان حرفی از اصفهان در بودجه ۱۴۰۲ کشور نیست، گفت: برای سایر استان‌ها ردیف اختصاصی پیش بینی شده اما برای زاینده‌رود چنین چیزی نیست.

    به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، مجید نادرالاصلی با بیان اینکه چند طرح نیمه تمام در اصفهان وجود دارد که قرار است در سال ۱۴۰۲ سفره آن جمع شود، اظهار کرد: این طرح‌ها باید در بودجه مورد توجه جدی قرار گیرند.

    وی با بیان اینکه نگاه به اقتصاد و درآمد پایدار مهم است، گفت: سهم مشارکت و سرمایه‌گذاری در بودجه‌ها تعیین شود، در حالی که بسته‌ای که دائم از آن صحبت می‌شود به نظر می‌رسد به دلیلی هنوز اجرا نشده است. به قول یکی از نمایندگان اصفهان در مجلس، ۳۲۰ هزار میلیارد تومان سرمایه سرگردان در اصفهان وجود دارد اما نتوانسته‌ایم از آن استفاده کنیم.

    رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار استان اصفهان گفت: مسئله الکترونیکی سازی یک اصل اساسی است که در این دوره مطرح است، اما متاسفانه آنچه می‌بینیم نشان می‌دهد اتفاقی در این زمینه رخ نداده است.

    وی با بیان اینکه بودجه کشور را دیدم، جایی حرفی از اصفهان به خصوص در حوزه آب نیست، گفت: برای سایر استان‌ها ردیف اختصاصی پیش بینی شده اما برای زاینده‌رود چنین چیزی نیست.

    انتهای پیام/

    لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

      منبع خبر

      شورای شهر اصفهان

      شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

        نظرات