به گزارش شهریار ،دومین برنامه استقرار میز خدمت حضوری شهرداری تبریز برای رسیدگی به شکایات و مشکلات شهروندان از ساعت ۹/۳۰ الی ۱۲ روز سه شنبه ۲۷ دی در محل ساختمان اداری شهرداری منطقه ۲ تبریز برگزار می شود.
هدف از استقرار میز خدمت حضوری شهرداری تبریز در مناطق، سازمانها و شرکتهای تابعه، جلب رضایتمندی و ارتباط مستقیم با شهروندان، شناسایی نقاط ضعف و قوت مدیران و کارشناسان، کاهش میزان بوروکراسی اداری، تسهیل امور شهروندان در مراجعه و اخذ خدمات از واحدهای شهرداری تبریز است.
شهروندان می توانند جهت هماهنگی و اخذ اطلاعات لازم با مدیریت بازرسی و روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ با شماره تلفن ۳۳۲۹۸۰۱۴ تماس برقرار کنند.
نظرات