دومین برنامه استقرار میز خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۲ برگزار می‌شود

دومین برنامه استقرار میز خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۲ برگزار می‌شود

به گزارش شهریار ،دومین برنامه استقرار میز خدمت حضوری شهرداری تبریز برای رسیدگی به شکایات و مشکلات شهروندان  از ساعت ۹/۳۰ الی ۱۲ روز سه شنبه  ۲۷ دی در محل ساختمان اداری شهرداری منطقه ۲ تبریز برگزار می شود.

هدف از استقرار میز خدمت حضوری شهرداری تبریز در مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه، جلب رضایتمندی و ارتباط مستقیم با شهروندان، شناسایی نقاط ضعف و قوت مدیران و کارشناسان، کاهش میزان بوروکراسی اداری، تسهیل امور شهروندان در مراجعه و اخذ خدمات از واحدهای شهرداری تبریز است.
شهروندان می توانند جهت هماهنگی و اخذ اطلاعات لازم با مدیریت بازرسی و روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ با شماره تلفن ۳۳۲۹۸۰۱۴ تماس برقرار کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات