محمدرضا هاجری سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز

محمدرضا هاجری سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز

جهت استحضار آقای نوید گویی فرهیخته، در جوار آرامگاه سعدی، در منزل پدری متولد شدم، زایشگاه نیز، اکنون در طرح توسعه تبدیل به فضای سبز محوطه‌ آرامگاه سعدی شده است‌.
دیگران هم زایشگاه خود را اعلام نموده، تا مشخص شود چه کسانی باید آزمون شیراز شناسی بدهند.
دکتر کمالی سروستانی بزرگوار ریاست مرکز سعدی شناسی و مهندس اسکندرپور شهردار انقلابی دوره پنجم شاهد هستند، کتباً از طریق شورای فرهنگی شهرک سعدی با کسب رضایت از هیأت امنای آرامستان سعدی، پیشنهاد دادم برای آرامستان مشاهیر و مفاخر شهر، هر میزان زمین نیاز باشد بستر کاملاً آماده است تا با طراحی نخبگان و هنرمندان، طراحی شده در جوار آرامگاه شاعر پر آوازه جهان، سعدی شیرازی باغ مشاهیر هنرمندان و مفاخر عملیاتی شود.
لازم است از عزیزان سوال کنند، نزدیک به یک سال ناظر شورا در سازمان آرامستان های شهرداری شیراز هستم، حفظ، مرمت و بهسازی تمامی آرامستان های محلی را پیگیری و به سرانجام رسانده و میرسانم، در حالی‌ که در شورای قبل، حذف آرامستان های محلی را تصویب کرده بودند!
ای کاش حتی یکبار حتی تلفنی موضوع را انتقال می دادید، ریاست آرامستان ها به تازگی جابجا شده، می توانستید از طریق مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز پیگیری کنید که نکردید، توهین به اعضای شورای منتخب مردم هنر نیست! سهو اللسان جنابعالی است که قابل بخشش است، (نام نیک رفتگان ضایع مکن تا بماند نام نیکت یادگار) ای کاش شاهد همتی از امثال جنابعالی بودیم تا آرامستان دارالسلام که قدمتش از تخت فولاد اصفهان بیشتر است، سر و سامان می گرفت. چه در آرامستان بهشت احمدی و چه در بخشی از آرامستان دارالسلام مشکلی وجود ندارد، به جای مهندس عزیز فرخ زاده بنده وارد شورا شدم، ای کاش حتی یکبار موضوع را انعکاس می دادید تا باور کنیم!
طبیب عشق مسیحا دم است و مشفق لیک
چو درد در تو نبیند که را دوا بکند؟
محمدرضا هاجری
سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز
و ناظر شورا در سازمان آرامستان های شهرداری شیراز

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر شیراز

    منبع خبر

    شورای شهر شیراز

    شورای شهر شیراز یک شورای شهر در شهر شیراز می باشد

      نظرات