شوراهای اسلامی شهر و روستاها تجلی اراده مردم در اداره امور کشور است

شوراهای اسلامی شهر و روستاها تجلی اراده مردم در اداره امور کشور است


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی کلانشهر اهواز احمدرضاشجاعی دبیر مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه در جلسه آغازین شصت و ششمین رویداد این مجمع در اهواز اظهار کرد: این مجمع فرصتی است تا با همدلی و اتحاد قدم‌های مثبتی برای شهرها و جامعه برداریم.

وی افزود: موضوعاتی به لحاظ فنی و اهمیت برای مطرح شدن در کمیسیون‌ها مشخص و در مجمع‌های گذشته نیز به آن‌ها پرداخته شده و در مسیر خوبی حرکت کرده است.

دبیر مجمع مشورتی شوراها بر پیگیری موضوعات و جمع‌بندی گزارشات در کمیسیون‌ها تاکید کرد و گفت: در وهله اول انتخابات کمیسیون‌ها برگزار و بعد از برگزاری جلسات فردا ضمن ارائه گزارش کمیسیون‌ها درخصوص آن‌ها بحث و تبادل نظر می‌شود.

همچنین ابراهیم علیپور عضو دبیرخانه این مجمع اظهار کرد: در جلسات کمیسیون این مجمع ابهامات، تناقص‌ها و نقص‌ها مطرح و برای برطرف کردن آن‌ها چاره اندیشی می‌شود.

وی با بیان اینکه درصورت قوی کار کردن کمیسیون‌ها صحن نیز قوی خواهد بود، افزود: این مجمع مصوبه ندارد و بیانیه جایگزین آن می‌شود که تولید محتوا غنی برای شورای عالی استان‌ها، دولت و مجلس برای پیگیری موضوعات مهم کشور است.

علیپور بر پیگیری‌ها و جمع‌بندی کمیسیون‌ها برای استفاده در مجمع‌های آینده تاکید و اضافه کرد: این مجمع عصاره شوراهای کشور است و باید از ظرفیت آن برای هم‌افزایی استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه هر عضو جامعه شورایی دارای یک وزن اجتماعی است، ادامه داد: شعار شصت و ششمین مجمع "شوراهای اسلامی شهر و روستاها تجلی اراده مردم در اداره امور کشور" است.

عضو دبیرخانه مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها تصریح کرد: تا مشکلات روستاها حل نشود مشکلات کلانشهر‌ها نیز حل نخواهد شد. لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اهواز

    منبع خبر

    شورای شهر اهواز

    شورای شهر اهواز یک شورای شهر در شهر اهواز می باشد

      نظرات