در آيين تكريم و معارفه مديران عامل سابق و جديد توزيع ...

به گزارش پايگاه خبري توانير ، در اين مراسم كه با حضور جمعي از مديران ارشد توانير و ارتباط تصويري با معاون اقتصادي استانداري كهگيلويه و بويراحمد و مديران آب و برق اين استان در مركز پايش صنعت برق برگزار شد، مهندس حميدرضا پيرپيران با قدرداني از خدمات ارزشمند مهندس جمال معتمدي زاده مديرعامل سابق توزيع برق كهگيلويه و بويراحمد براي مهندس محمد مرادي مديرعامل جديد اين شركت آرزوي توفيق كرد.
معاون هماهنگي توزيع توانير ارايه خدمت بي منت به مردم به ساده ترين و سالمترين روش را سرلوحه اقدامات بخش توزيع برق كشور برشمرد و با اشاره به بالا بودن مصرف انرژي در كشور، گسترش فرهنگ مصرف بهينه انرژي در بين مصرف كنندگان را مورد تاكيد قرار داد.
گسترش فرهنگ مشتري محوري در امر خدمت رساني به مردم ،ايجاد بسترهاي مناسب جهت ارتقاي دانش فني همكاران در تمامي فعاليتهاي صنعت توزيع برق ،گسترش بهره گيري از اصول مهندسي بخش توزيع در مقابله با بلاياي طبيعي، شناسايي عوامل موثر بر درآمد شركتها و استفاده حداكثري از ظرفيتهاي بخش خصوصي و پيمانكاران از ديگر نكات مورد تاكيد معاون هماهنگي توزيع توانير در اين مراسم بود.
در ادامه اين نشست كه با ارايه گزارش عملكرد از سوي مديرعامل سابق و ارايه برنامه ها و چشم انداز شركت از سوي مديرعامل جديد توزيع برق كهگيلويه و بويراحمد همراه بود، دكتر عسگري معاون امور اقتصادي استانداري كهگيلويه و بوير احمد از جهش اقتصادي اين استان طي 3 سال آينده خبر داد كه نيازمند تلاش جهادي و اجراي طرحهاي توسعه پست و خطوط جهت تامين برق شهركهاي صنعتي ،كارخانه ها و مراكز اقتصادي است.
سپس مهندس مصلح مديرعامل آب منطقه اي كهگيلويه و بوير احمد، دشواري مسير دسترسي و بارش نزولات جوي را از ويژگيهاي مهم اين منطقه برشمرد و با اشاره به تعدد نيروگاهها و سدهاي برق آبي و حجم گسترده خطوط و پستهاي انتقال و توزيع برق ،وزارت نيرو را داراي پيچيده ترين و اثرگذارترين تاسيسات در كشور عنوان كرد كه بدست توانمند متخصصان ايراني راهبري مي شود.
در ادامه اين نشست متن لوح تقدير از مهندس جمال معتمدي زاده مديرعامل سابق و حكم انتصاب مهندس محمد مرادي مديرعامل جديد توزيع برق كهگيلويه و بوير احمد با امضاي مديرعامل شركت توانير از سوي مهندس علي اكبري مديركل روابط عمومي و امور بين الملل توانير قرائت و به نامبردگان اعطا شد.
لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات