اطلاعیه مهم/الزام مستند سازی، تهیه و ارسال صورتجلسات در حین اجرا در کارتابل سازندگان ذیصلاح از ابتدای بهمن ۱۴۰۱

اطلاعیه مهم/الزام مستند سازی، تهیه و ارسال صورتجلسات در حین اجرا در کارتابل سازندگان ذیصلاح از ابتدای بهمن ۱۴۰۱


قابل توجه ناظران  ، آزمایشگاههای خاک و بتن و سازندگان ساختمان ( مجریان ذیصلاح)

با توجه به راه اندازی سیستم ارسال الکترونیکی صورتجلسات عملیات اجرایی در کارتابل سازندگان ذیصلاح ساختمان از ابتدای بهمن ماه(۱۴۰۱/۱۱/۰۱)، مستند سازی ، تهیه و ارسال صورتجلسات در حین اجرا الزامی بوده و سازمان نظام مهندسی ساختمان بصورت مستمر فرآیند انجام کار را پایش خواهد نمود .

فرآیند انجام کار به شرح ذیل می باشد :

۱- سازندگان ساختمان موظفند حداقل ۷۲ ساعت قبل از شروع هر یک از مراحل اصلی ساختمان و یا آن قسمت هایی که در آینده پوشانده می شود، مطابق صورتجلسات، نسبت به هماهنگی با عوامل مربوطه از جمله ناظرین مالک ، آزمایشگاه و ... اقدام نمایند . بدیهی است در صورت ذکر موارد ایراد در صورتجلسه مربوطه، تا زمان رفع ایرادات امکان اجرای مراحل بعد وجود ندارد و ارایه گواهی تضمین کیفیت و گواهی پایان عملیات منوط به تهیه و تایید صورتجلسات مربوطه می باشد .

۲- ناظرین مربوطه موظفند پس از درخواست مجری نسبت به هماهنگی و حضور در کارگاه به منظور بررسی و بازدید آن مرحله از کار اقدام نموده و نسبت به کنترل مشخصات فنی و آخرین نقشه های دریافتی و تکمیل صورتجلسات کارگاهی با حضور نماینده مجری مشارکت نمایند به نحوی که روند اجرای عملیات دچار وقفه نگردد .

۳- بارگذاری تصاویر صورتجلسات قبل از ارسال گزارشات ناظران الزامی بوده و کنترل مستندات در تمامی مراحل توسط سازمان نظام مهندسی صورت می پذیرد .

۴- نماینده آزمایشگاه بتن با توجه به درخواست ارسال شده موظف به حضور در کارگاه ، اخذ نمونه و ارسال جواب در موعد مقرر به مجری و ناظر پروژه می باشد .

امکان ارتباط الکترونیکی و هماهنگی بین عوامل فنی پروژه از طریق ارسال پیام و پیامک در کارتابل وجود دارد .





لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز یک انجمن در شهر کرج می باشد

    نظرات