مدیران شهرداری دغدغه فرهنگی داشته باشند

مدیران شهرداری دغدغه فرهنگی داشته باشند


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی کلانشهر اهواز، حجت الله زارع زاده در حاشیه شصت و ششمین مجمع مشورتی شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها اظهار کرد: با ۳۵ سال سابقه در حوزه علم و تربیت معتقدم مردم ما به درستی از وظایف و اهمیت شورای شهر اطلاع ندارند.

وی افزود: به دلیل تصویر نادرست اذهان عمومی نسبت به وظایف شورای شهر، آگاه سازی مردم از وظایف شورای شهر بسیار با اهمیت است.

زارع‌زاده عنوان کرد: متاسفانه بخش قابل توجهی از بُعد فکری و عملیاتی اعضای شورای شهر صرف محورهایی می‌شود که نباید شود.

وی با بیان اینکه در شورای شهر اهواز تلاش کرده‌ایم پیوست‌های اجتماعی را در تمام پروژه‌ها رعایت کنیم، گفت: برگزاری این اجلاس از حیث هم‌افزایی و تبادل تجربیات بین روسای کلانشهرهای سراسر کشور اتفاق بسیار مثبتی است.

نایب رئیس شورای شهر اهواز با بیان اینکه خروجی اجلاس مشورتی به ویژه کمیسیون‌های چهارگانه تخصصی این اجلاس بسیار حائز اهمیت هستند، تصریح کرد: مدیران شهرداری باید دغدغه فرهنگی داشته باشند و اگر رویکرد فرهنگی نباشد تمام کارهای عمرانی آن تحت شعاع قرار می‌گیرد.

وی در پایان افزود: همگرایی و همراهی مجموعه درون شورا و شهرداری با مجموعه‌های بیرون شهرداری بسیار مهم است چراکه وظایف و عملکردها در این حوزه بسیار گسترده و برابر چند وزارت خانه است. لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اهواز

    منبع خبر

    شورای شهر اهواز

    شورای شهر اهواز یک شورای شهر در شهر اهواز می باشد

      نظرات