مجمع مشورتی شوراها پشتوانه خوبی برای مجلس و شورای عالی استان‌ها است

مجمع مشورتی شوراها پشتوانه خوبی برای مجلس و شورای عالی استان‌ها است


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی کلانشهر اهواز سیاوش محمودی نایب رئیس شصت و ششمین اجلاس مشورتی شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها درخصوص مباحث مطرح شده در کمیسیون حقوقی و اقتصادی اظهار کرد: مجمع مشورتی شوراهای کلانشهرها و مراکز استان‌ها می‌تواند پشتوانه خوبی برای مجلس شورای اسلامی و شورای عالی استان‌ها باشد.

وی افزود: این مجمع از حیث تبعیین آیین نامه‌ها، پیشنهادات و درگیری با موضوعات و مسائل شهرها در مراکز استان‌ها و کلانشهرها می‌تواند مفید باشد.

محمودی با اشاره به میزبانی اهواز در شصت و ششمین مجمع مشورتی شوراها ادامه داد: در ابتدا جلسات کمیسیون این مجمع دستور کارها بررسی و اعضای کمیسیون‌ها در آن مشخص شدند.

وی با بیان اینکه این‌ مجمع می‌تواند یک پشتوانه بسیار خوب از حیث تبعیین آیین نامه‌ها و کمک به مجلس شورای اسلامی و شورای عالی استان‌ها باشد، خاطرنشان کرد: در این مجمع پیشنهادات در راستای رفع نواقص و ابهامات در آیین نامه‌ها یا در قانون می‌تواند در بحث امور و آنچه که وظیفه شوراهاست تسهیل شود تا خدمات رسانی به مردم در روستاها و شهرها مثمر ثمر واقع شود. لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اهواز

    منبع خبر

    شورای شهر اهواز

    شورای شهر اهواز یک شورای شهر در شهر اهواز می باشد

      نظرات