اصلاح فرهنگ، اصلاح اقتصاد و سیاست و جامعه

اصلاح فرهنگ، اصلاح اقتصاد و سیاست و جامعه


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی کلانشهر اهواز ناصر گرزین نایب رئیس کمیسیون فرهنگی با بیان اینکه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی زیر ساخت همه کمیسیون‌ها است، افزود: با اصلاح فرهنگ، مشکلات حوزه اقتصاد، سیاست و سایر فعالیت‌های اجتماعی برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: معتقدیم فعالیت‌های فرهنگی از اهمیت ویژه‌ای در دستیابی به اهداف هر مجموعه ای دارد.

وی هدف از برگزاری این جلسات را بحث و تبادل نظر در خصوص اصلاح برخی از قوانین و مقررات مربوط به مدیریت شهری دانست.


جمشید عین بیگی؛ رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شصت و ششمین اجلاس مجمع مشورتی شوراهای اسلامی کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها درخصوص برگزاری این کمیسیون اظهار کرد: دغدغه های فرهنگی بر همه دغدغه ها اولویت دارد لذا تلاش می‌شود که اهداف براساس ذائقه و نیاز مردم شهر برنامه‌ریزی شود که در این شرایط شاهد مشارکت مردم و جوانان در برنامه‌های مختلف شهری خواهیم بود.

در ادامه جراره دیگر عضو این کمیسیون و رئیس شورای شهر بندرعباس با اشاره به اینکه بررسی کمبودها و معضلات و نیازهای فرهنگی نیاز به آموزش دارد، گفت: همه ما به تمام موضوعات فرهنگی واقف هستیم اما متاسفانه نقش شوراها هر دوره نسبت به دوره قبل در تصمیم گیری در حال کمرنگ شدن است.

وی در ادامه با انتقاد از اینکه متولی کار فرهنگی هیچ وقت مشخص نشده است؛ تصریح کرد: شوراها بواسطه اینکه رای را از مردم می گیرند دچار چالش‌های فراوانی هستند و بصورت سلیقه ای و جزیره‌ای کار می کنند.

گفتنی است؛ این جلسه با سه دستور کار ادامه پیدا کرد و اعضا کمیسیون فرهنگی و اجتماعی در خصوص دستور کارها به تبادل نظر پرداختند و طبق برنامه از پیش تعیین شده بعد از جمع بندی بصورت یک بیانیه ارائه می‌شود. لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اهواز

    منبع خبر

    شورای شهر اهواز

    شورای شهر اهواز یک شورای شهر در شهر اهواز می باشد

      نظرات