لزوم توانمندسازی مدیریت شهری در حوزه حاشیه نشینی

لزوم توانمندسازی مدیریت شهری در حوزه حاشیه نشینی


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی کلانشهر اهواز جمشید عین بیگی روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه در شصت و ششمین جلسه مجمع مشورتی شورای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها اظهار کرد: با توجه به آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی توانمندسازی حوزه مدیریت شهری در پذیرفتن بخشی از مشارکت اجتماعی در حوزه‌های مختلف فرهنگی باید مد نظر باشد.

وی با بیان اینکه مدیران باید بپذیرند مردم به عنوان ولی نعمتان مورد تاکید امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری هستند، افزود: رفتار برخی از مدیران وجهه مردمی بودن دولت را خدشه‌دار کرده است؛ با وجود اینکه بسیاری از مدیران انقلابی و جهادی در راس کار قرار دارند اما در عامه مدیران چنین واژه‌ای را نمی‌توان تعمیم داد.

رئیس شورای اسلامی بجنورد ادامه داد: اعتمادسازی در نگاه مردم از جمله موارد مهم دیگر است که باعث آگاهی مردم می‌شوند که حضورشان پای صندوق رای منجر به اتفاق و تغییراتی در مسیر زندگیشان شده است.

وی با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر بهترین جایگاه را در شهرهای کوچک دارد، اضافه کرد: این مهم باید برای مردم تفسیر و تدوین شود که رای مردم منجر به اتفاقات خوبی شده است.

عین بیگی با بیان اینکه در حال تلاش برای شناسایی معضلات، مشکلات، موانع و خلاءهای مسیر خدمت گذاری در حوزه مدیریت شهری هستیم، تصریح کرد: تعیین شاخص‌ها در حوزه حکومت مردم سالاری و حکم رانی مردمی از جمله موارد مطروحه دیگر کمیسیون فرهنگی بوده که امید است خروجی این کمیسیون‌ها، نظام نامه‌ای در مسیر شناسایی نقاط قوت حوزه های فرهنگی و اجتماعی در بستر فعالیت‌های مدیریت شهری باشد. لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اهواز

    منبع خبر

    شورای شهر اهواز

    شورای شهر اهواز یک شورای شهر در شهر اهواز می باشد

      نظرات