ملاقات های مردمی نشانگر دغدغه مندی مدیریت شهری نسبت به رفع معضلات شهری

ملاقات های مردمی نشانگر دغدغه مندی مدیریت شهری نسبت به رفع معضلات شهری

ملاقات های مردمی نشانگر دغدغه مندی مدیریت شهری نسبت به رفع معضلات شهری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی کهن شهر شوشتر؛ با توجه به لزوم برقراری ارتباطی پویا و دوسویه بین شهروندان با مجموعه شهرداری، ملاقات و دیدار چهره به چهره شهردار کهن شهر شوشتر با شهروندان با حضور مدیران شهرداری برگزار شد.

شهردار کهن شهر شوشتر در حاشیه برگزاری ملاقات مردمی اظهار داشت: ملاقات مردمی در راستای حل مشکلات و رفع دغدغه‌های شهروندان و با هدف خدمت‌رسانی هر چه بیشتر و با کیفیت تر در حوزه‌های مختلف ‌شهری صورت می گیرد و این نشست های صمیمی علاوه بر شنیدن و آگاهی از مشکلات، می تواند در برنامه ریزی های صحیح و جلب رضایتمندی شهروندان نیز مؤثر باشد.

دکتر جافری افزود: اعتقاد داریم تکریم ارباب رجوع در دستور کار مدیران شهرداری قرار دارد و برگزاری جلسات ملاقات های مردمی به طور مستمر، از جمله اقداماتی است که در جهت تحقق این امر مهم صورت می پذیرد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این ملاقات ها به صورت هفتگی در شهرداری ادامه دارد گفت: پیشنهادات مردم پیرامون مسائل مختلف شهری و رفع برخی مشکلات در ارتباط با اختیارات شهرداری در این دیدارها مطرح می شود.

دکتر جافری عنوان نمود: در این دیدارها، ضمن بررسی مشکلات شهروندان در زمینه های شهرسازی، پرداخت عوارض، خدمات شهری و فنی وعمرانی و…. ارائه رهنمودهای لازم، دستورات مقتضی در چارچوب قوانین شهرداری در جهت رسیدگی به دغدغه های شهروندان صادر می گردد.
شهردار کهن شهر شوشتر تصریح کرد: تحقق اهداف مدیریت شهری در خصوص ساخت شهری ایده آل در گرو رفع نیازهای زندگی شهروندی است و راه رسیدن به این مهم علاوه بر شنیدن و آگاهی از سطح مشکلات، برنامه ریزی های صحیح و اصولی مدیریتی است که این مهم با مشارکت همه جانبه مردم و اعمال شیوه های مدیریتی نوین محقق شده و راهکاری اثرگذار جهت عبور از بحران های شهری است .
گفتنی است جلسه ملاقات مردمی شهروندان با شهردار روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت ۸ تا ۱۱ در محل سالن جلسات شهرداری شوشتر برگزار می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شوشتر

    منبع خبر

    شهرداری شوشتر

    شهرداری شوشتر

    شهرداری شوشتر یک شهرداری در شهر شوشتر می باشد

      نظرات