لایحه بودجه 1402 شهرداری شاهرود تقدیم شورای اسلامی شهر شد

لایحه بودجه 1402 شهرداری شاهرود تقدیم شورای اسلامی شهر شد

لایحه بودجه 1402 شهرداری شاهرود تقدیم شورای اسلامی شهر شد

شهردار شاهرود با تقدیم لایحه بودجه سال آینده این مجموعه به ریاست پارلمان محلی، گفت: امیدواریم با سرعتی که در بررسی بودجه انجام می‌گیرد، مقدمات اجرای اقدامات و پروژه‌های سال بعد را از همان روز اول با بودجه مصوب شروع کنیم.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری شاهرود، محسن احمدی با تقدیم لایحه بودجه سال آینده این مجموعه که با حضور سرپرست های سازمانهای ذیربط در محل شورای اسلامی شهر به ریاست شورا صورت گرفت، افزود: تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری از تجربیات سال گذشته و امسال بتوانیم مقدمات کارها را در شهر در زمان خود شروع کنیم و امیدوار هستیم بتوانیم در تحقق بودجه سال موفقی داشته باشیم.

وی با تاکید به اینکه بخش اصلی تحقق بودجه تحقق عملیات پروژه‌ها است، ابراز داشت: سعی شده بر اساس تجربه سالهای قبل این بودجه پیشنهاد و در راستای تحقق آن تلاش شود.

همچنین ریاست شورای اسلامی شهر شاهرود با دریافت بودجه پیشنهادی از شهردار، عنوان داشت: طبق سیاست‌گذاری‌های ابلاغی به شهرداری شاهرود بودجه در کمیسیون تلفیق شورا بررسی و تا پایان سال بودجه مصوب و به شهرداری ابلاغ خواهد شد تا یک روز را نیز بدون بودجه مصوب آغاز نکنیم.

حمیده محبی با اشاره به اینکه مهمترین لایحه ای که در شورا مصوب می‌شود لایحه بودجه سنواتی است، اعلام داشت: هر ساله در ماه‌های پایانی سال این موضوع اتفاق می ‌افتد و سیاست گذاری برای حرکت سال بعدی مشخص می‌شود.

وی در پایان بیان داشت: امیدواریم با این بودجه شتاب خوبی در پروژه های عمرانی و زیست شهری در شهر داشته باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهرود

    منبع خبر

    شهرداری شاهرود

    شهرداری شاهرود یک شهرداری در شهر شاهرود می باشد

      نظرات