استقبال از بهار رویدادی مهم در مدیریت شهری شاهرود/ طرح استقبال از بهار القا کننده نشاط در فضای شهری باشد

استقبال از بهار رویدادی مهم در مدیریت شهری شاهرود/ طرح استقبال از بهار القا کننده نشاط در فضای شهری باشد

استقبال از بهار رویدادی مهم در مدیریت شهری شاهرود/ طرح استقبال از بهار القا کننده نشاط در فضای شهری باشد

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه استقبال از بهار رویدادی مهم در مدیریت شهری شاهرود است، گفت: طرح استقبال از بهار القا کننده نشاط در فضای شهری باشد .

به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری شاهرود، محسن احمدی در سومین جلسه طرح استقبال از بهار که پیش‌از ظهر امروز در سالن جلسات شهرداری شاهرود با حضور با حضور کلیه معاونین، مدیران سازمان‌ها و واحدهای ذیربط برگزار شد، افزود. اجرای طرح استقبال از بهار شهرداری باید شادی و نشاط را در شهر برای شهروندان و مسافران نوروزی به‌همراه آورد و شهر را بهاری نماید .

وی با بیان اینکه تلاش تمامی کارکنان شهرداری شاهرود در طول سال بر کسی پوشیده نبوده و خوشبختانه تمامی کسانی که در این جلسه دعوت شدند از تأثیرگذارترین سازمان‌ها و واحدهای در شهرداری شاهرود هستند، ابراز داشت: ساختن شهری مطلوب دور از دسترس نیست و می‌توان با برنامه‌ریزی، دقت، همت، همدلی و پشتکار به این هدف بزرگ دست یافت .

شهردار شاهرود با تأکید بر اینکه ساماندهی و زیباسازی فضاهای شهری موجب ایجاد نشاط و سرزندگی در شهروندان و مسافران و گردشگران می‌شود، اظهار داشت: این طرح با هدف زیباسازی محیط شهری، شادابی و نشاط شهروندان و مسافران نوروزی با نهایت دقت و ظرافت در شهر اجرایی می‌شود و شهرداری و سازمان‌های تابعه، باید در اجرای هرچه بهتر این طرح کوشا باشند .

احمدی با اشاره به اینکه تمام فصول باید برای مجموعه کارکنان شهرداری شاهرود بهار باشد و همانند آداب‌ورسوم در خانه‌تکانی شهر نیز تلاش بسیار شود، اعلام داشت: باید در آستانه نوروز با تلاش مضاعف و دغدغه‌مندی به تمامی نکات در حوزه‌های مختلف فضای سبز، خدمات شهری و پسماند، عمران، سد معبر، اتوبوسرانی، روابط‌عمومی و امور فرهنگی و...با دقت توجه شود و کمبودها شناسایی و در راستای برطرف شدن آن گام‌های بلندی برداشته شود .

وی همچنین در پایان، مدیریت بحران را یکی از کلیدی‌ترین حوزه‌ها در مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: با توجه به این موضوع که شهرداری باید آمادگی کامل در مقابل حوادث را داشته باشد و با استفاده از تجارب قبل درمراقبت‌های لازم در خصوص ایمنی مسافران و گردشگران خصوصاً در ایام نوروز اهتمام ورزد .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهرود

    منبع خبر

    شهرداری شاهرود

    شهرداری شاهرود یک شهرداری در شهر شاهرود می باشد

      نظرات